obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
draadloos internet problemen
reusje
beste mensen

Ik kan niet via wifi of sitecom usb dongle draadloos internetten.
Ik heb windows vista op mijn laptop.
als ik op verbindingen wanadoo xxxx druk staat er
Er kan geen verbinding met wanadoo xxxx worden gemaakt.
wel met de orginele orange usb dongle.
hoe kan ik dit oplossen?
 
Neo
Heb je wel de REG knop onderop de Livebox ingedrukt ?
De Livebox maakt standaard gebruik van een MAC adres filter.
Als je een andere Wifi adapter gebruikt, verander je dus je MAC adres.
 
reusje
Ik heb dat al geprobeerd.
helaas werkt dat ook niet.
bedankt voor je reactie.
 
reusje
Is ook al gebeurd, werkt nog niet.
bedankt
 
reusje
Nu staat er .er is een stuurprogramma voor het apparaat gevonden Maar er is een fout opgetreden tijdens de poging om het stuurprogramma te installeren sitecom wl-168 wireless network usb adapter 54g.
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
ik kan het niet meer installeren stuurprogramma op sitecom pagina helpt ook niet.Frown
 
rrozema
Sneaky manier om de setup uit te pakken, erwinvos! Cool Dat moet ik onthouden als ik weer eens iemand moet uitleggen hoe hij aan de losse files kan komen. Ik probeer altijd cab files uit te pakken en zo...

 
jorpeter
Ik heb ook Windows Vista en gebruik die dongel gewoon niet.
Ik neem aan dat er een draadloze netwerk kaart in je laptop zit ?
Zoja. Dan moet als het goed is de livebox gevonden worden door Vista.
Om nu te kunnen internetten ga je naar de netwerkverbinding van de livebox klikt dan op aanmelden en druk dan ook gelijk op de regknop van de livebox.
Dan moet je waarschijnlijk die lange wep key invullen voor de beveiliging en dan moet je ook internet hebben.
 
rrozema
Moet je nog steeds de reg-knop indrukken als je het mac-filter uit hebt gezet? Ik heb zelf nooit een draadloze livebox gehad, maar volgens mij hoef je dan de reg knop helemaal niet meer te gebruiken.
 
rrozema
De router moet ook werkend te krijgen zijn. Maar als je er zat van bent en het niet meer wilt proberen, koop dan een access point i.p.v. het wireless kaartje van Orange te nemen. Er zijn diverse voordelen te noemen, waaronder:
- je hebt ook nog iets aan je access point als je straks bij een andere provider zit,
- je hebt een veel beter bereik en dus hogere snelheid,
- je kunt het access point en de clients van hetzelfde merk nemen om compatibiliteits problemen te voorkomen en gebruik te kunnen maken van merk-specifieke uitbreidingen.
- je kunt een iets duurder draft n access point nemen om nog betere dekking en hogere snelheid te krijgen.
 
reusje
hey deebee bedankt ,
ik heb nu draadloos internet zonder de dongle.
inderdaad de mac uitzetten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloos internet problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie