obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
400kb/sec livebox+switch
Tiger

Quote

mischa schreef:
Is je snelheid op de andere pc's ook zo laag ?

Probeer de driver van je netwerkkaart eens te updaten, heb al eens van een Livebox gebruiker gehoord dat dit zijn probleem oploste.


Vandaag heb ik ook mijn driver van de netwerkkaart( RTL 8169/8110 )geupdate,scheelt behoorlijk in downloadsnelheid.
Had voorheen rond de 8500 kbps en na de update 10525 kbps dat is 23 % meer downloadsnelheid.
Dus ik zou zeggen kijk dat je drivers up to date zijn.
Bedankt voor de tip Mischa.

groeten,Tiger
 
evert
anonymous

ikzelf heb 2 ethernetkaarten besteld die 1000mb/sec kunnen behappen
Ik denk namelijk dat je ,, net zoals ik waarschijnlijk , een 10mb/sec ethernetkaart
hebt

De kaarten komen waarschijnlijk donderdag binnen
Ik hou jullie op de hoogte
 
Tiger

Quote

evert schreef:
anonymous

ikzelf heb 2 ethernetkaarten besteld die 1000mb/sec kunnen behappen
Ik denk namelijk dat je ,, net zoals ik waarschijnlijk , een 10mb/sec ethernetkaart
hebt

De kaarten komen waarschijnlijk donderdag binnen
Ik hou jullie op de hoogte


De Realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet is geen 10MB kaart maar een 100MBps.

groetjes,Tiger
 
Richard

Quote

De Realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet is geen 10MB kaart maar een 100MBps.

Dat klopt niet. De naam zegt het al... Gigabit Ethernet, deze kaart is dan ook geen 100mbps kaart maar een 10/100/1000 Mbps kaart.

Maar het kan zijn dat ie op 10mbps werkt. Eventueel kan men eens proberen via de instellingen van de netwerkkaart deze niet op automatisch te zetten maar op 100mbps, dat wil soms wel eens helpen.
Gewijzigd door Richard op 04 juni 2006, 18:59
Greetings, Richard.
 
Tiger

Quote

Richard schreef:

Quote

De Realtek RTL8169/8110 Family Gigabit Ethernet is geen 10MB kaart maar een 100MBps.

Dat klopt niet. De naam zegt het al... Gigabit Ethernet, deze kaart is dan ook geen 100mbps kaart maar een 10/100/1000 Mbps kaart.

Maar het kan zijn dat ie op 10mbps werkt. Eventueel kan men eens proberen via de instellingen van de netwerkkaart deze niet op automatisch te zetten maar op 100mbps, dat wil soms wel eens helpen.


je hebt gelijk Richard, maar voor de driverupdate stond hij op 100 mbps full/duplex en nu na de update staat hij op 1000 mbps full/duplex.

groetjes, Tiger
 
Richard
Oooh... ja kijk dat scheelt natuurlijk wel.Smile

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '400kb/sec livebox+switch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Switch achter de ZyXEL Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 31 dec 2014
Advertentie