obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Ontbinding contract/overeenkomst
HDJ

Quote

twentenaar schreef:
Primafoon in Zwolle zei mij gisteren hetzelfde:
Eerst Orange opzeggen. Wachten op de brief van Orange en dan andere provider aanvragen.
Willen (kunnen?) geen aanvraag op een bezette lijn aannemen.
Voel me een gevangene van Orange.


Deze ellende is allemaal het gevolg van gebrekkig toezicht op die vrije markt.

Bedrijven kennen óf de regels niet óf ze doen alsof ze die niet kennen en passen ze alleen toe wanneer het hen uitkomt.

Die liberaliseringen zijn leuk en aardig, maar door dit soort fora kom je erachter dat er ook een schaduwzijde aan zit.

Het meest storende is nog dat de overheid niet optreedt tegen praktijken zoals die van Orange. Zelfs niet als het op televisie is geweest en dus landelijk bekend is. Men is alleen maar met zichzelf bezig, zo lijkt het. 'Laat die burgers het lekker zelf uitzoeken', is het credo van al die instanties in dit land. En daar betaal je dan belasting voor Angry

Maar goed, ik heb daarnet de retourbox voor het modem binnengekregen, dus de opzegging zal dan inmiddels wel verwerkt zijn. Het is nu nog wachten op de schriftelijke bevestiging en dan ben ik hopelijk van Orange af.

Vreselijke provider is het, kan er echt niks anders van maken...
 
uranus1963
-- tekst gewist door rrozema --

Uitleg: Hoewel het is toegestaan om je mening te geven op dit onafhankelijke forum, vind ik het ongepast om de mensen van de Orange helpdesk te beledigen zoals dat hier werd gedaan. Deze mensen doen ook slechts hun werk binnen de ruimte die ze gegeven wordt door hun werkgever.
Gewijzigd door rrozema op 02 mei 2008, 13:22
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ontbinding contract/overeenkomst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
contract/internet snelheid: problemen Algemeen : 14 03 jun 2015
Minimum snelheid vastleggen in contract Snelheid : 15 17 mei 2015
Geen automatische contract verlenging Algemeen : 3 02 jun 2011
Snelheid traag? Ontbinden contract? Algemeen : 9 27 feb 2010
Online nu ook zonder vast contract leverbaar Algemeen : 2 24 jul 2008
Advertentie