obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Oplevering Orange ADSL/Telefonie
JvRooijen
Hier dus ook problemen met de oplevering.
Begin december 2007 de aanvraag gedaan om per 31-12-2007 de verbinding tot stand te brengen. Keurig allemaal bevestigingsbrieven en mails gekregen waarin stond dat de aansluiting op 30-12-2007 zou geschieden.
Keurig op tijd wel de live box ontvangen en met goede moed begonnen met de aansluiting ervan, alles voor elkaar, alleen bleef het @ lampje knipperen, helpdesk gebeld en die vertelde dat het best nog mogelijk was dat er dezelfde dag nog een aansluiting zou komen. vanwege de jaarwisseling 2 dagen afgewacht maar nog niks!!!
Weer gebeld met de helpdesk want op e mails komt geen enkele reactie.
Vervolgens krijg je zo'n callcenter aan de lijn (รก 20 ct per minuut!) En wat ik ook probeer, ik krijg domme antwoorden zoals ...... het kan elk moment goedkomen maar wanneer kunnen wij u niet vertellen.
Na enkele dagen weer gebeld, beetje bozer nu, en kreeg weer dezelfde antwoorden. Al werd er nu bij verteld dat het aan KPN zou liggen. Maar ook nu weer geen duidelijkheid.
Afgelopen zaterdag een excuusbrief gekregen over de late levering. In deze brief staat ook dat de problemen opgelost zijn en dat de verbinding NU! klaar is,
Nou, we zijn alweer 5 dagen verder en nog steeds geen internet!!!
Die helpdesk verdient lekker met die 20 cent per minuut.
Valt me erg tegen van zo'n grote organisatie
Angry
 
marina63

Quote

therodge schreef:
Ik denk wel dat hoe groter de organisatie is, hoe meer fouten er gemaakt worden. Hoe spijtig ook..!!



Ook ik heb geen enkel robleem ondervonden bij Orange. Eerst jaren adsl - lite gehad. Op 7 januarie aanvraag gedaan voor adsl - extra. Kreeg mails en brieven dat waarschijnlijk mijn adsl op 22 januarie zou worden overgezet.
Op 22 januarie kom ik tijdens de lunch thuis. Geen telefonlijn en geen internet. Na werktijd zag ik een brief met de mededeling dat vandaag mijn adslabbonemet zou worden overgezet. Dat is dus netjes en op tijd gebeurt. De livebox geinstalleerd en alles werkt weer.
Dus blijkbaar ben ik een van de gelukkigen die wel op tijd zijn aanvraag heeft gehad.
Wilde dit toch even vermelden. Ondanks de vele negatieve berichten die ik hier lees. Het kan dus toch wel bij Orange
 
bvdmeer22
Nou we zijn al weer 2,5 mnd verder, dus in totaal...7,5 maand wachten en er is nog niets gebeurt, nou ja das ook weer niet waar, ik heb alles opgezegd bij Orange en ben verhuisd naar een ander...hoplijk gaat het daar wel beter...
Vragen ze ook nog waarom ik mijn contract opzeg....Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplevering Orange ADSL/Telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 12 sep 2017
Advertentie