obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Poort kapot in centrale???
Saskaloroh
Sinds gisterochtend 8 uur hebben we ineens geen internet en telefonie meer, de @ knippert snel.
Gebeld met de helpdesk, werd ons verteld dat er iets was met de poort van ons in de centrale, en dat het wel 2 weken kan duren voor dat opgelost is....we zouden gisteren teruggebeld worden door de technische dienst, niets gehoord, net weer zelf gebeld, werd ons medegedeeld dat het gemeld is bij de TD, en dat we iedere dag gebeld konden worden, we moeten maar afwachten.....

Frown
 
Saskaloroh
Hij heeft het een uurtje gedaan net, nu weer niets, mijn man had een boos telefoontje gepleegd met orange en daarna deed hij het ineens weer, nu dus weer niet.
Wat ik zeer vreemd vind, want kapot is toch kapot en niet dan wel dan niet kapot?
 
rrozema
Hoe vervelend ook, je zult nog eens met ze moeten bellen.
 
Saskaloroh
Nou lekker dan, als we de livebox een tijdje uitzetten dan weer aan dan kunnen we een tijdje internetten, dat varieert van 5 min tot een uur. Soms ook helemaal niet. We bellen elke dag naar Orange, blijven het warm houden...
Vanmorgen werd medegedeeld dat het nog 5 tot 7 werkdagen kon duren, dus ik ben benieuwd, we hebben tot op heden idd geen terugkoppeling gehad van de TD.
We houden wel een lijstje bij met het aantal dagen zonder internet en de gemaakte telefoonkosten wegens het niet kunnen bellen via Unique. Die declaratie krijgen ze iig.
 
rrozema
Hou ook je helpdesk belkosten in de gaten. Niet dat je die vergoed zult krijgen maar het is wel iets om zelf in de gaten te houden.
 
Saskaloroh
Een snel knipperend @ lijkt mij niet dat ik dat zelf op kan lossen, verder alles al nagelopen natuurlijk en hierbinnen is alles ok.
Desalnietemin wil ik best de stats posten hoor.
 
Saskaloroh
Die staat al jaren op dezelfde plek en er is niets gebeurd met de kabels oid, alles gecheckt en het zit allemaal nog zoals het hoort.

Wink
 
Saskaloroh
isra>wandcontactdoos>bijgeleverdekabel>livebox>ethernetkabel>pc

Wink

Lees ik net in een ander topic:
@ snel knipperen = verbinding met de centrale, maar geen verbinding met de server

Dat is bij mij dus het geval.
Gewijzigd door Saskaloroh op 16 januari 2008, 18:12
 
Saskaloroh
van isra tot wcd is ong 5 meter, van wcd naar lb is 1 meter.

We krijgen vandaag, als het goed is een nieuwe modem thuis.
Ben benieuwd!
 
Saskaloroh
Yep, alles werkt weer naar behoren met de nieuwe LB, vooralsnog tenminste!
Succes met het krijgen van een nieuwe LB!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poort kapot in centrale???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poort niet meer open te zetten Zyxel configuratie en problemen : 2 19 dec 2018
Poort 53 UDP geblokkeerd? Storing : 2 05 aug 2017
poort openen Huawei meer apparaten aansluiten : 8 08 dec 2016
Het grote Huawei poort openen topic Huawei configuratie en problemen : 370 07 sep 2016
utorrent poort instellen op zyxel vmg8324-b10a Zyxel configuratie en problemen : 7 18 feb 2016
Advertentie