obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe verbinding
Peter_L

Quote

jhan1965 schreef:
Hallo, ik ben op 1 januari overgestapt van compuserve naar orange en heb sindsdien geen adsl omdat de overstp mislukt is. Op 3 januari heb ik met de helpdesk gebeld, ze zouden het in behandeling nemen, he odertussen 1 brief gehad , gedateerd 8 januari met de melding dat mijn probleem in behandelin is genoemen en dat ik over 2 weken weer adsl heb.

Tot nu toe heb ik geen enkele actie van orange gemerkt, ze zijn er niet mee bezig, ik ben ten einde raad omdat het volgens mij heel lang kan gaan duren, er is mij op 3 januari verteld dat alsd het 2 maanden gaat duren ik dan pas het recht heb om het contract te ontbinden.

Dan moet ik nog 4 weken wachten voor een overstp, dus vermodelijk meer dan 3 maande zonder adsl, met alle bijkomende kosten van internetten via de telefoon, wat me in 2 weken al 50 euro heeft gekost.
Orange reageert niet op mijn emails, ik heb in anderhalve week 7 emails verstuurd, maar 1 korte reactie over het resetten van de livebox welke ik helemaal niet heb, heb een speedtouch modem

Ik ben ten einde raad, ik weet totaal niet wat ik nu kan doen, het enige wat ik weet is dat dit mij veel geld gaat kosten en dat ik dekomende maanden geen adsl heb , ik vraag me af of ik ooit nog wel van orange af kom, zometeen houden zij 12 maanden mijn adsl verbinding bezet.


Stap niet over is mijn waarschuwing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hoi,
Je bent de zoveelste nieuwe klant waar het mis gaat. Heb je wel de bevestigingen gehad met opleverdatum, wachtwoord, maandelijkse kosten en dergelijke?
Zo nee, dan is er geen contract en kun je zsm iets anders gaan uitzoeken (wel even een briefje sturen naar Orange in dat geval)
Zo ja dan is Orange verplicht conform haar eigen algemene voorwaarden binnen 30 dagen na de geplande opleverdatum jou ADSL te leveren. Doen ze dat niet dan zijn ze in gebreke en kun je, nadat je een brief hebt gestuurd met in gebreken stelling, het contract ontbinden.
Het kan inderdaad zijn dat je hierdoor even zonder internet zit maar hoelang dit zal zijn hangt af van de aktie die je onderneemt

Laat even wat weten dan kan ik aangeven wat je het beste kan doen

Oh ja misschien kun je het vervolg op dit verhaaltje beter in een nieuw topic plaatsen in het topic opleveringsproblemen

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 15 januari 2008, 09:21
 
Peter_L

Quote

luckytrebor schreef:
Peter L,
schreef:

Ik ben niet de enige waar het fout gaat. Talloze anderen, vooral nieuwe klanten hebben problemen, dit forum is slechts een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein tipje van de ijsberg. Radar is al met een zaak bezig, orange is op de vingers getikt door de reclame code commissie en de opta is ook bezig. Dat is natuurlijk niet voor niks mijn beste luckytreborGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin





Onbegrijpelijk dat iemand zoals jij, met zoveel inside informatie over Orange, niet wat beter geholpen is. Radar, de Opta, de Reclame Code Commissie, ze hebben je allemaal op de hoogte gebracht van de problemen. En toch geen goed werkende verbinding. Hoe is dit mogelijk. Tenzij de term: "wie appelen vaart, appelen eet" ineens een andere betekenis heeft gekregen.
Voor mij heb jij gewoon een waardeloze service gehad ( is natuurlijk ook zwaar klote) maar om dan van alles te beweren zoals hierboven, vind ik overdreven.
Elke klant met problemen is er eentje te veel maar bij een percentage van 0,0015 geloof ik niet dat je veel extra actie van al die instanties kan verwachten.
Maar ja, als je al die smileys nodig hebt om je verhaal kracht bij te zetten....
Succes bij je nieuwe provider!
Vriendelijk groet
Luckytrebor


Beste Luckytrebor,

Waar haal je vandaan dat ik gezegd heb dat ik op de hoogte gebracht ben door de diverse instanties. Dat staat echt niet in mijn berichtje hoor. De informatie heb ik uit de diverse topics gehaald én door wat te googlen en hier en daar wat na te vragen. Wel beter de berichtjes lezen hoor....

Zoals gezegd zijn de diverse instanties bezig met Orange en dat doen ze dus echt niet als het gaat om zo'n klein percentage als jij aangeeft
Ik ben dus erg nieuwsgierig waar jij al die percentages vandaan haalt.

En ja ik heb, zoals velen, inderdaad een zeer slechte service ervaren met Orange. Ik blijf iedereen adviseren om vooral geen Orange + telefonie te nemen. Lees goed: adviseren ! Wat de mensen verder doen met mijn advies is aan hen

Peter
 
Nmx
Ach, het wordt steeds ietsje beter, het internet is nu stabiel ( ofzoiets )

Ik haal 200-300KB/s met de tests en na 24:00 bijna de volle 8mbit
Ik heb 8mbit/kilo kaas gekocht en krijg maar iets van 2mbit/kilo. Wink


Maar ik ben al wel al blij dat het internet niet om de seconde uitvalt en om de 10 min de livebox een schop in zijn reet moet geven.
 
Peter_L

Quote

luckytrebor schreef:
Al die klachten op dit forum komen van een hele kleine groep mensen. Ik geloof echt dat zij problemen hebben of hebben gehad, maar het zijn er op de massa maar een paar. Toen de KPN met internet bellen echt een probleem had , werd er via allerlei instanties gelijk gereageerd. Nu, hoor en zie ik alleen maar wat reacties van veelal dezelfde mensen. Even voor Peter L, jij hebt al die instanties genoemd, niet ik. Al die percentages van mij: ik dacht slechts eentje en wel 0,0015 %. 100 op de 600.000 ofzo.Ik heb ook duidelijk gezegd dat ik niets wil of kan adviseren. Jij zegt dat al die instanties ermee bezig zijn. Bij Radar weten ze op zeker niets. Daar werkt een ver familielid. Zo weinig mensen is niet interessant voor zo'n programma. Een paar duizend en dan is het pas bingo. Vriendelijke groeten allemaal.
Luckytrebor


De klachten komen niet van een kleine groep mensen. Dit forum is maar een klein stukje van de mensen die problemen hebben. Maar het lijkt me niet zinvol om daar over verder te discussieren.

Ik zei dat de instanties er mee bezig zijn maar ik heb niet gezegd dat Radar, de Opta en de Reclame Code Commissie mij allemaal op de hoogte hebben gerbacht van de problemen. Dat maak jij er van. Erg vreemd dat je beweert dat Radar er niet mee bezig is. Ik zou zeggen kijk eens op de website van Tros Radar, zoek op orange en kijk wat er allemaal voor klachten over Orange staan. Het kan inderdaad zijn dat het niet genoeg is voor een uitzending maar ze zijn er wel degelijk mee bezig.

Maar zo als anderen ook al hebben gezegd (en dat is bij iedere provider eigenlijk zo) Er zijn mensen die tevreden zijn met hun provider en dat is prima en er zijn mensen die niet tevreden zijn met hun provider en dat is ook prima. En als je niet tevreden bent mag je in een forum je ongenoegen kenbaar maken en met elkaar van mening verschillen. Ik ben het niet met jou eens en jij niet mij. Dat mag en daar hoeven we verder niet over te discussieren lijkt me. Misschien ben ik wel een beetje te negatief geweest maar ik blijf van mening dat dit forum een objectieve bron moet zijn voor nieuwe (en ook bestaande) klanten. Aan de hand van alle topics, zowel de positieve als de negatieve, kunnen de toekomstige klanten dan zelf beoordelen of ze voor Orange kiezen.

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 15 januari 2008, 20:39
 
Zasa
Nou ik heb nog geen bevestiging brief ontvangen terwijl de medewerkers binnen 5 dagen beloofden.. Het is tot nu toe 6 dagen geweest en nog geen bericht van orange
 
Peter_L

Quote

Zasa schreef:
Nou ik heb nog geen bevestiging brief ontvangen terwijl de medewerkers binnen 5 dagen beloofden.. Het is tot nu toe 6 dagen geweest en nog geen bericht van orange


Zasa,
Het kan inderdaad zijn dat je enkele dagen extra moet wachten vanwege de postbezorging. Ik zou als ik jou was voor de zekerheid zsm naar Orange bellen en vragen hoe het nou zit met die bevestigingen en/of ze überhaupt iets van een registratie kunnen terug vinden in hun systemen. Wanneer de bevestigingen nog niet aan je verstuurd zijn en/of als ze niks kunnen vinden dan denk ik dat je nog maar eens goed moet gaan nadenken of Orange een provider is waar je mee verder wil.

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 21 januari 2008, 14:43
 
Zasa
Nou ja wat een .... provider zeg ze zeggen nu dat mijn aanvraag is afgewijst nu wil ik naar telfort Smile kan ik met mijn huidige draadlooze router draadloos op internetn?
merk Router = Netgear
model: Rangemax Wireless Router WPN824
 
Peter_L

Quote

Zasa schreef:
Nou ja wat een .... provider zeg ze zeggen nu dat mijn aanvraag is afgewijst nu wil ik naar telfort Smile kan ik met mijn huidige draadlooze router draadloos op internetn?
merk Router = Netgear
model: Rangemax Wireless Router WPN824


Ja ik had al zo iets verwacht..Mijn vermoedens blijken ook nu weer uit te komen. Er zijn maar heel weinig nieuwe! klanten waarbij alles in 1 keer goed gaat, inclusief de juiste snelheid. Verder zal ik niet te negatief zijn anders krijg ik de pro-orangers op mijn dak.

Normaal gesproken moet het niet zo veel uitmaken welke router je gebruikt mits je hem maar juist configureert voor gebruik bij je nieuwe internet provider. Je kunt het beste bij je nieuwe provider vragen of jouw type router ondersteund wordt

Peter
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 jun 2018
Advertentie