obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
downgraden naar ADSL + telefonie
rob1987
aangezien mijn email naar de Orange helpdesk al 2 weken niet beantwoord is hoop ik dat hier iemand mij 1 en ander kan vertellen.

op dit moment heb ik ADSL extra + telefoon.
ik heb dit sinds december 2005 / januari 2006, maar toen noemde ze het nog Family als ik mij niet vergis.

ik heb nog een backup kpn lijn. (budget)

mijn snelheid is zo'n 6mbit. (800kb's)

nu zou ik graag willen downgraden naar ADSL + telefoon. 1 jaar 15 euro per maande. snelheid tot 4mbit.

nu lees ik dat deze snelheid alleen geld voor aansluitingen via KPN als je sinds 2007 een abonnement hebt afgesloten, klopt dit?

het is mij niet duidelijk of ik als ik nu downgrade een snelheid heb van 4mbit en kosten 15 euro p. maand.

daarnaast is het mij niet duidelijk waarom ik deze melding krijg:
"Je kunt je abonnement niet online wijzigen. Dit kan komen doordat je het contract van je huidige abonnement nog niet kunt opzeggen."

kan iemand mij vertellen hoe en/of wanneer ik dan wel kan downgraden, ik zit toch al langer als 12 maanden hier aan vast.

Alvast bedankt.
Gewijzigd door rob1987 op 13 januari 2008, 19:16
 
guus
Ja dat klopt je zit er 12 maanden aan vast, je kunt het misschien telefonisch proberen want je zegt echter je contract niet helemaal op want je blijft gewoon bij orange. Je kan dan ook navragen wanneer de snelheidsverhoging bij jouw beschikbaar is en dan een keuze maken of je wil downgraden of niet.
 
rob1987

Quote

guus schreef:
Ja dat klopt je zit er 12 maanden aan vast, je kunt het misschien telefonisch proberen want je zegt echter je contract niet helemaal op want je blijft gewoon bij orange. Je kan dan ook navragen wanneer de snelheidsverhoging bij jouw beschikbaar is en dan een keuze maken of je wil downgraden of niet.


zonder de verhoging van binnenkort is gewoon ADSL niet 4mb?
Gewijzigd door rob1987 op 13 januari 2008, 19:49
 
guus
Nee dat klopt, dat bedoel ik ook, je zal waarschijnlijk eerst moeten wachten tot die verhoging is doorgevoerd en dan krijg je daarop ook 4 mbit. Tijdelijk (als het mogelijk is je abbonoment te wijzigen) heb je dan 2 mbit.
 
rob1987
oke bedankt voor de uitleg.
nu heb ik nog een klein vraagje.

als ik downgrade, betaal ik dan het eerste jaar 14.95 euro, of betaal ik gelijk 29.95 euro. (omdat ik al bij Orange zit)
 
guus
ja dat moet je overleggen met de medewerkers daar denk ik.
 
ghostcasper

Quote

wampie schreef:

Quote

rob1987 schreef:nu zou ik graag
willen downgraden naar ADSL + telefoon. 1 jaar 15 euro per maande. snelheid tot 4mbit.




en dan nog die 4 mb ? , hahahaha ik wacht er al op vanaf november 2007 Angry


Ik monitor dat probleem al langer ja, maar....
Beseffen sommige mensen wel dat ze niet dichhtbij e centrale zitten zodat de beloofde snelheidverhoging technisch niet mogelijk is omdat je te ver woont?

Ik zit hier in e binnenstad, huis, uit het jaar 1300nogwat, eén der eerste telefoonkabels, in lood en teer , kleurtjes van de draadjes pleuren uit elkaar val ellende, geen kleur te bekennen, maar zit nauwelijk 700 meter nogwat van de centrale laten we zeggen onder de 1 km, dus het volle pond zou je zeggen.........
Ik had laatst nog 16 al die tijd al, eerst heel effe 20 gehad......
Nu sinds het geklooi staat het al op 13 MBIT.
Ik eb wel telefonie , en vermoed dat ze misschien wel wat ervan reserveren voor telefonie.

Buurman 1 straat verder , net zo ver als ik van de centrale bekant, heeft volle pond 20 Mbit..... maar heeft ook een nieuwere blauwe kabel.... en geen telefonie van orange....

Zwager 1,5 km ver, zat op 12Mbit. als je het schema bekijkt van adls2= zie je dat na die 1.5 km naarnate de afstand de snelheid drastisch keldert, dus als al die mensne zoals jij b.v. eerst even nagaan of ze wel in de zone zitten dat ze boven de 4 Mbit kunnen komen, is er reden toto klagen als je er invalt, maar dan mag je na 1.5 km nog in je handen klappen als je maar 8 MBit haalt........

Die 20 Mbit is gewoon om iedereen geil te maken , net als alle andere providers.... niemand kan dat waarmaken voor iemand die 3 of 4 km wegzit van de centrale....

Dus hoever zit jij ervan dan dan ?
 
rrozema

Quote

ghostcasper schreef:
...
Ik monitor dat probleem al langer ja, maar....
...

Als een bok op de haverkist, dat merken we... Wink Je reply komt 4 maanden na dato.

Quote

ghostcasper schreef:
...
Ik eb wel telefonie , en vermoed dat ze misschien wel wat ervan reserveren voor telefonie.
...

Voice Over IP betekent dat de telefonie over dezelfde IP verbinding gaat als jouw data. 'Ze' reserveren helemaal geen bandbreedte voor telefonie, dat is juist een van de problemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'downgraden naar ADSL + telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 12 sep 2017
Advertentie