obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Bluetooth
resul
Hallo,

Ik heb een vraagje.
Als ik mijn telefoon verbind met de livebox ( bluetooth )
Kan ik dan ''gratis'' internetten ?
Of kan dat niet ?:D
 
resul
De bluetooth staat standaart al aan volgens mij.
want als ik nieuwe apparaten zoeken doe dan vind hij hem wel onder de naam orange_livebox.
Maar het verbinden met het internet moet ik no gff uitzoeken.
Wink
 
guus
Ja dan moet je op reg kliken ofzo en dan gaat bluetooth aan maar als ie dan verbonden is dan doet ie niks....
 
rrozema
Je moet nog de beveilingscode instellen in het livebox configuratiescherm 'bluetooth' en dan je telefoon pair-en met de livebox. Je doet dat i.d.d. door het reg-knopje onderop de livebox in te drukken en vervolgens je telefoon te laten zoeken naar nieuwe apparaten. Je telefoon zal dan om de beveilingscode vragen die je hebt ingevoerd op de livebox. Als je dit eenmaal gedaan hebt, kun je in het vervolg gewoon in 1 keer verbinding maken.

Oh ja, Je telefoon moet er ook geschikt voor zijn. Lang niet elke telefoon die over bluetooth beschikt kan ook naar het internet over bluetooth.
Gewijzigd door rrozema op 26 januari 2008, 22:19
 
guus
Idd, ik kan het geloof ik wel maar dat moet ik eens gaan uitzoeken Wink
 
FibeR

Quote

rrozema schreef:
Je moet nog de beveilingscode instellen in het livebox configuratiescherm 'bluetooth' en dan je telefoon pair-en met de livebox. Je doet dat i.d.d. door het reg-knopje onderop de livebox in te drukken en vervolgens je telefoon te laten zoeken naar nieuwe apparaten. Je telefoon zal dan om de beveilingscode vragen die je hebt ingevoerd op de livebox. Als je dit eenmaal gedaan hebt, kun je in het vervolg gewoon in 1 keer verbinding maken.

Oh ja, Je telefoon moet er ook geschikt voor zijn. Lang niet elke telefoon die over bluetooth beschikt kan ook naar het internet over bluetooth.


Ik wil dit ook! Maar bij de instellingen van mijn livebox zie ik alleen 'Status bluetooth' en 'Bluetooth adres' staan. Wat moet ik doen? Software van livebox: 3202WNLB_22204E
 
guus
Je kunt er niks mee, want je kunt niet over bluetooth internetten....
 
mesa57
@guus : met mijn pda kan ik anders zonder meer een blue-tooth connectie leggen naar de livebox en internet gebruiken.
Ik vind alleen de BT afstand vrij beperkt, zogauw er een muurtje tussenkomt is het gedaan.
 
TCP_IP

Quote

guus schreef:
Je kunt er niks mee, want je kunt niet over bluetooth internetten....


das niet helemaar waar
 
rrozema
Veel telefoons zijn door de fabrikant 'kreupel' gemaakt -waarschijnlijk onder druk van de mobiele telecom operators-; ze missen de mogelijkheid om bluetooth als access point in te stellen. Dat ligt echter aan de telefoon, niet aan de livebox. Telefoons (en natuurlijk alle andere apparaten als pda's) die wel een volledige bluetooth ondersteuning hebben kunnen gewoon het internet op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bluetooth', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bluetooth mobiel ziet livebox. En nu? WiFi : 2 24 jan 2009
Internet via bluetooth op livebox? WiFi : 2 09 jan 2009
Bluetooth Algemeen : 4 11 nov 2008
Bluetooth WiFi : 2 23 feb 2008
Bluetooth met GSM Livebox configuratie en problemen : 7 27 jul 2007
Advertentie