Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
korting op je abonnement
|
|
rrozema |
Geplaatst op 26 January 2008, 22:23
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Ik heb gisteren telefonisch mijn abonnement verlengd met nog een jaar en daarbij een korting gekregen op mijn maandbetalingen. Ik betaal het komende jaar geen 22,95 maar 17,50 per maand voor mijn ADSL extra lijn. (Ik heb geen livebox en dus ook geen telefonie.) Ik heb daarvoor de helpdesk (0900-9515) gebeld en via het keuze menu de afdeling opzeggingen opgezocht. Ik heb gezegd dat er het afgelopen jaar wat dingen fout zijn gegaan, die mij flink wat geld hebben gekost maar dat inmiddels mijn verbinding het wel weer doet. Ik heb daarop gevraagd of Orange mij een aanbieding kon doen en mij als klant behouden of dat ik mijn geluk het komende jaar maar bij een andere provider moest gaan beproeven. Daarop kwam de vriendelijke dame (Anouk) met het 17,50 aanbod dat ik heb geaccepteerd. Er moest een opname gemaakt worden waarvoor zij de aanbieding nogmaals oplas en ik daarmee akkoord ging en daarmee was de kous af. Bedankt Anouk en Orange, rrozema |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'korting op je abonnement', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 21 Apr 2021 |
Wijziging abonnement | Algemeen | : 29 | 04 Jun 2017 |
Upgraden abonnement | Klacht over Online | : 9 | 04 May 2014 |
DSL-instellingen abonnement "Snel"? | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 24 Feb 2014 |
[HELP!]Welke instelling hoort bij welk abonnement voor mijn eigen router / modem? | Frequently Asked Questions | : 17 | 20 May 2013 |
Advertentie