obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
lifebox configuratie
romapedi
als ik probeer om via 192.168.1.1 in mijn livebox configuratiescherm te komen dan wordt mijn internetverbinding verbroken en kan ik hem alleen weer via lostrekken stroomvoorziening weer opstarten. de helpdesk weet niet wat er aan de hand is en zegt dat het mischien een defecte utpkabel kan zijn maar als ik geen verbinding probeer te maken met mijn livebox configuratie dan blijf ik gewoon verbinding houden. is er iemand die het zelfde heeft gehad of mischien de oplossing weet?

Ron
 
romapedi
lb staat rechtstreeks op pc voorheen geen problemen gehad ik heb hem al 2 jaar heb hem al eens gereset
 
romapedi
thanks
 
romapedi
heb mozilla gedownload en het daarmee geprobeerd en ja hoor daar lukt het mee om in mijn lb te komen. ik ben er alleen nog niet achter wat bij ie7 nu het probleem is wat de lb tegenhoudt. iemand suggesties?
 
romapedi
ie7 deinstaleren bij vista?
 
Richard
Ik heb dat ook wel eens een paar keer gehad, weliswaar met IE6 en XP. Daar was het al voldoende om even de stroom uit de livebox te halen en na een paar seconden er weer in te steken.

Zelfde vreemde euvel, met IE niet meer te bereiken, met een andere browser wel.
Je zou echter mogen verwachten dat een reset dit soort herstel ook zou mogen doen. Maar je kunt het allicht nog even proberen voordat je zaken gaat de-installeren.
Dus gewoon even stroom uit de livebox, paar seconden wachten, stroom er weer in. Wachten tot de Livebox volledig is opgestart en dan nog eens proberen.
Heeft in verscheidene gevallen al op die manier geholpen.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lifebox configuratie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 20 28 dec 2015
Iemand configuratie voor zyxel 2602HW-D1A Zyxel configuratie en problemen : 17 03 feb 2015
Advertentie