obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Verzamelbak 30jan tot 7feb werkzaamheden
zuiderling
Hallo allen,

Er wordt nu op verschillende plekken berichten geplaatst over de instabiliteit. Vandaar mijn verzoek om alle positieve reacties / opmerkingen / problemen / storingen als gevolg van de werkzaamheden van 30 jan. tot 7 feb. hier te verzamelen.

Dus ook positieve berichten zoals stabiele verbindingen / hoge snelheden en dergelijke hier vermelden met plaatsnaam. Zodat iedereen kan volgen of in zijn/haar gebied al iets is gebeurd.

@superbeheerders: Misschien is er een betere plaats te vinden dan het kopje storing. Ik heb er geen probleem mee als je deze thread verwijderen als jullie er een betere plek ervoor weten.

Groeten en Succes allemaal de komende nachten Wink
Gewijzigd door zuiderling op 30 januari 2008, 16:23
 
Wanabo
Ik heb het bij gebrek aan beter verplaatst naar de afdeling snelheid.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Peter_L
Goed plan...

Hier (schoonhoven, zuid holland) overigens nog geen goed nieuws te melden Geen snelheidsverhoging, geen nieuwe intrainwaarden in de LB en verbinding nog steeds onstabiel.

Maar vanaf morgen is mijn overeenkomst officieel ontbonden dus ik mag niet (meer) klagenGrin

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 31 januari 2008, 07:09
 
Hendrik
Sinds de eerste mensen 8mb hebben is het hier ook traag. Maar gelukkig is het wel stabiel traag.

Ik mag blij wezen als ik af en toe nog de 200kb haal.

Hier is dus ook niets gebeurt vannacht.
 
Ross
erwinvos heeft gelijk, we moeten ze de kans geven tot 7 febr. maar daarom kunnen we het van dag tot dag wel even in de gaten houden of er al resultaat is.(houd ons van de straat)
Zou toch ergens in nederland, na de eerste nacht, al wat moeten opleveren.

Dus zijn er al mensen die in een juich stemming zijn over de stabiteit en snelheid?

Hier in het noorden van friesland is de snelheid op z'n plattelands gezegt , het loopt hier weer als dikke stront.
 
zuiderling
In Best is niets veranderd deze nacht.

We blijven hopen.....
 
AxelF0leyoo7
Heb momenteel een knipper verbinding online, offline, online, offline enzSad
ook snelheden zijn niet zoals ze horen. (4mbit) Eerst rond de 430 kb/sec nu heel variƫrend van 50 kb/ tot weer 430 kb/sec. intrainwaarden zijn ok nog niet veranderd.

Woon in Groot-ammers, zuidholland
 
Ross
geweldig: heb tot nu toe een normale stabiele verbinding (2100 uur) van download 420Kb/s bij Eweka. (ADSL EXTRA )
Dit is de laatste 6wkn na 1800 uur niet meer voorgekomen dus misschien is dit nu opgelost.
Maar voordat ik hier een wave ga opstarten uit blijdschap wacht ik nog even af of het geen eendagsvliegje is.
Nog geen verhoging hier maar ben een oude klant en dus vindt Orange dat ik hier (nog) geen recht op hebAngry

 
guus
Ja zo denk ik er ook over na, maar goed dat moeten ze zelf weten dat ga ik niet allemaal zitten lezen Pfft
 
Ross
Denk dat de problemen vooral zitten in de 4Mb line de 2Mb klanten hebben zo te lezen weinig last.
Denk dat er bi Orange iemand zit die als laatste het licht uitdoet maar dan aan de verkeerde knop draait, waarna iedereen op een 2Mb lijn zit.
De nachtwacht is bang in het donker en om 2300 doet die het licht weer aan en ja hoor we gaan weer naar de 4Mb.

Moet wel zoiets zijn, het is jammer want in had weer wat hoop dat het goed ging komen.
Nu maar weer wat valium nemen om dit te verwerken en denk er om blijven lachen



 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzamelbak 30jan tot 7feb werkzaamheden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
werkzaamheden online Storing : 11 13 okt 2016
Snelheid Internet sinds werkzaamheden Algemeen : 6 09 okt 2012
werkzaamheden van online.nl Livebox meer apparaten aansluiten : 1 28 jan 2011
Werkzaamheden ADSL 01-02 tot 01-03 Algemeen : 3 01 mrt 2010
Aankondiging werkzaamheden 30 januari t/m 6 februari Algemeen : 1 28 jan 2008
Advertentie