obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Verzamelbak 30jan tot 7feb werkzaamheden
Ross
Tsjaka om Emile Ratelband te citeren, om 20.45 wordt de snelheid afgekapt van 385 K/s naar 120 Kb/s binnen 2 sec dus er wordt gewoon geknepen hier in het noorden.
Big Al is dus eigelijk luky Al daar in het zuiden.

Wordt wel steeds korter dag voor Orange om hier wat aan te doen, het vertouwen glipt mij als geld tussen mijn vingers weg.


230449077
Gewijzigd door Ross op 04 februari 2008, 21:11
 
Peter_L

Quote

Liberty schreef:

Quote

vdrijver schreef:
ze hebben nog 3 dagen,en daarna kunnen jullie bijna 2 maanden wachten op de snelheidsverhoging.en zo blijft orange jullie allemaal in de maling nemen.maar verder gewoon het volle pond betalen voor een hogere verbinding en verder niet zeuren(dat is wat orange jullie belooft)


Over de prijs is niets verkeerd te zeggen vooral als dadelijk de 8 Mbps er is voor nog geen 25 euro per maand.
Voor de 8 Mbps verbinding van XS4all betaal 54,95 euro per maand.
Daar is op zich niets verkeerd mee.

Als de verbinding bij Orange 4 Mbps blijft is het ook nog 15 euro goedkoper dan bij XS4all.

Vanmorgen geen internet zoals verwacht door de werkzaamheden, livebox 1 minuut de spanning eraf en weer opgestart.
Nu even afwachten of de snelheid tijdens de piek stabieler is.

Het lijkt wel een file in de avonduren. Hopelijk een file die ze wel kunnen oplossen.

230636401


Orange is op dit moment inderdaad niet echt duur te noemen maar wat krijg je ervoor terug. Vaak veel ellende. En is dat het goedkope wel waard? Voor mij persoonlijk dus niet. Ik betaal liever iets meer voor een stabiele en storings vrije verbinding met ook nog eens de de juiste overeengekomen snelheid. Goedkoop is immers vaak ook duurkoop.

Oh ja, hebben jullie trouwens al eens gekeken naar de abbo-kosten voor het tweede jaar bij Orange ? Het tweede jaar komt het "goedkope" Orange ADSL extra + telefonie (geen kpn meer) abonnement uit op ongeveer 42 euro voor 8mb/s. Is dan nog steeds niet echt duur maar andere providers komen ook in de buurt met deze prijzen.. Ik ga bij mijn nieuwe provider 47 euro betalen voor 8mb/s dus ik bedoel maar...

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 05 februari 2008, 11:32
 
Peter_L

Quote

Liberty schreef:
Na een jaar is Orange nog steeds goedkoper dan internet via KPN of XS4all.
Ongeveer 40 euro is incl. internet , telefonie totaal dus 7/24 gratis bellen naar vaste nummers in Nederland na start tarief van 5 cent.
Incl. telefoon abonnement.

Ik heb een 24,95 euro abonnement telefonie basis (alleen weekend en 's nachts gratis bellen naar vaste nummers) en internet. Kpn budget kost ongeveer 10 euro, dus in totaal betaal ik 35 euro per maand en na 1 jaar blijft dit ook zo omdat ik niet gekozen heb voor opzeggen van KPN (nummerbehoud).

In ieder geval bespaar ik per maand ongeveer 18 euro per maand vergelijkbaar met de oude situatie: ADSL Lite (35 euro) en KPN basis (ongeveer 18,50).

Als ik in de avond uren weer een constante snelheid heb hoor je mij niet klagen.


Zoals ik zei is Orange (ook het tweede jaar) nog redelijk goedkoop.Maar voor 40-45 euro p mnd zijn er volgens mij best wel redelijke alternatieven te vinden. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan kwaliteit. Dat ik hiervoor dan iets meer moet betalen neem ik voor lief..

Peter
Peter
Gewijzigd door Peter_L op 05 februari 2008, 11:53
 
zuiderling
Kreeg net een telefoontje van mijn vrouw dat de internet verbinding eruit lag.

Niet te vroeg juichen, maar misschien is er wat gebeurt......Smile

Zal vanavond checken...
 
AxelF0leyoo7

Quote

zuiderling schreef:
Kreeg net een telefoontje van mijn vrouw dat de internet verbinding eruit lag.

Niet te vroeg juichen, maar misschien is er wat gebeurt......Smile

Zal vanavond checken...


Ook mijn verbinding flikkerde er net uit, lifebox kwam niet vanzelf terug, dus stroom er af en weer op. Maar nog steeds niets. Wel is mijn verbinding weer stabiel wat ik nu even snel kan zien. 430 kb/sec
 
Peter_L

Quote

AxelF0leyoo7 schreef:

Quote

zuiderling schreef:
Kreeg net een telefoontje van mijn vrouw dat de internet verbinding eruit lag.

Niet te vroeg juichen, maar misschien is er wat gebeurt......Smile

Zal vanavond checken...


Ook mijn verbinding flikkerde er net uit, lifebox kwam niet vanzelf terug, dus stroom er af en weer op. Maar nog steeds niets. Wel is mijn verbinding weer stabiel wat ik nu even snel kan zien. 430 kb/sec


euuuhm, de werkzaamheden zouden toch snachts plaatsvinden? Kan de verbinding dan ook overdag uitvallen ?
Peter
 
Ross
Ook hier in het noorden lag de livebox er uit.
Dus vol spanning en stijf van de stress de stekker er uit, even wachten (duurt dat dan lantg he) en er weer in.
Niks veranderdAngry
Zal wel kortsluiting zijn geweest in de hoogtezon van de helpdesk waardoor de zaak er uit lag.

Maar nu 18.30 (nog) wel een stabiele 4Mb verbinding dus als dat nu zo blijft dan ben ik eerst wel tevreden.

Zal weer even lekker negatief zijn:p !!! (kan het niet laten)
Denk dat Orange met de lijn zit te etteren zodat na 7 febr. iedereen weer blij is dat de lijn weer stabiel is zonder dat er wat gebeurd is op het vlak van verhoging.
Op na de volgende aankondiging van Orange, zou zo zeggen Orange verras onsGrin
 
Hendrik
Ook hier lag de verbinding eruit en dacht Yes ff uitzetten rebooten en we kunnen gaan.

Maar helaas na een uur toch even de hd gebeld en kreeg als antwoord dat ik tot morgen ochtend moest wachten, er moesten nog een aantal bestanden geupdate worden. Sad

Dus nu op de backup lijn zodat ik toch hier iets kon posten.

En nu maar hopen dat ik morgen weer een stabiele verbinding heb met verdubbelde snelheid. Grin Tenminste dit kreeg ik te horen van de hd computer voodat ik iemand aan de lijn kreeg.
 
Ross
Lijkt goed

Go on with the good workGrin

 
zuiderling
Mijn buren schermen alles netjes af. Angry

Maar goed gisteren de hele dag geen internet gehad. Laatste poging vannacht om 1 uur leverde nog geen verbinding op.

Vanavond maar weer proberen.
Gewijzigd door zuiderling op 06 februari 2008, 10:53
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzamelbak 30jan tot 7feb werkzaamheden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
werkzaamheden online Storing : 11 13 okt 2016
Snelheid Internet sinds werkzaamheden Algemeen : 6 09 okt 2012
werkzaamheden van online.nl Livebox meer apparaten aansluiten : 1 28 jan 2011
Werkzaamheden ADSL 01-02 tot 01-03 Algemeen : 3 01 mrt 2010
Aankondiging werkzaamheden 30 januari t/m 6 februari Algemeen : 1 28 jan 2008
Advertentie