obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Verzamelbak 30jan tot 7feb werkzaamheden
Peter_L
Hoi,
Ik vind dit, voorzichtig gezegd, niet zo'n geslaagde aktie van Orange. Dat de verbinding bij sommigen niet meer (goed) werkt voorspelt niet veel goeds. Ze meldden immers; U kunt hierdoor problemen ondervinden met uw ADSL (& Telefonie) verbinding. Om de verbinding in dat geval te herstellen haalt u de stroomstekker van de modem uit het stopcontact en doet deze er weer in. Nu blijkt dus dat de verbinding bij sommigen van jullie helemaal d'r uit ligt en dat de LB herstarten ook niet helpt. Dan kan toch niet zomaar?

Als iemand de helpdesk/klanten service belt met de melding dat er verbinding d'r uit ligt sinds de aangekondigde werkzaamheden dan moet dit toch zsm mogelijk (dezelfde dag!) worden verholpen ?Is dit het zoveelste geintje van orange? Wat gaan jullie doen als jullie verbindingen morgen, 7 febr, nog steeds niet (goed) werken?

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 06 februari 2008, 14:56
 
zuiderling
precies. Ze hebben in ieder geval nog een dag (en nacht Grin) om het op te lossen.

Wat we dan gaan doen zien we dan wel weer.


we gaan er vanuit dat Orange dit zeer snel gaat oplossen Smile


Ben bang dat we morgen akties moeten ondernemenWink


Grapje Erwin Wink


Maar ben het met Erwin eens dat dit gewoon overmacht is. Ze proberen hun netwerk te verbeteren voor ons dus moeten we ze ook de kans geven om het te doen. Zelf ben ik ook een techneut. First time right is een streven, maar lukt lang niet altijd.

We blijven duimen dat het Orange lukt om de problemen snel op te lossen.



 
Peter_L

Quote

erwinvos schreef:

Quote

Peter_L schreef:
Hoi,
Ik vind dit, voorzichtig gezegd, niet zo'n geslaagde aktie van Orange. Dat de verbinding bij sommigen niet meer (goed) werkt voorspelt niet veel goeds. Ze meldden immers; U kunt hierdoor problemen ondervinden met uw ADSL (& Telefonie) verbinding. Om de verbinding in dat geval te herstellen haalt u de stroomstekker van de modem uit het stopcontact en doet deze er weer in. Nu blijkt dus dat de verbinding bij sommigen van jullie helemaal d'r uit ligt en dat de LB herstarten ook niet helpt. Dan kan toch niet zomaar?

Als iemand de helpdesk/klanten service belt met de melding dat er verbinding d'r uit ligt sinds de aangekondigde werkzaamheden dan moet dit toch zsm mogelijk (dezelfde dag!) worden verholpen ?Is dit het zoveelste geintje van orange? Wat gaan jullie doen als jullie verbindingen morgen, 7 febr, nog steeds niet (goed) werken?

Peter


Hej Peter,

eerlijk gezegd weet ik niet wat ik op dit moment moet doen. De werkzaamheden zijn aangekondigd en dat dit gebeurt is, mag ik hopen, een geval van onmacht voor Orange. Ben het met je eens dat het eigenlijk binnen een dag verholpen moet zijn, maar aangezien ik niet de enige ben zal dat wel niet gebeuren. Ik wacht morgen maar af en heb ik dan nog geen verbinding dan zal ik best even balen. Maar opstappen om deze reden zal niet lukken, want dit is gewoon onmacht van hun. Ik ga er van uit dat ze hier weinig tot niets tegen hadden kunnen doen. Tot die tijd zal ik het lijntje van mijn buurman maar inpikken en hopen dat hij het niet merkt Smile En uiteraard blijven hopen dat ze het probleem z.s.m. oplossen.


Geef mij ook maar zo'n "aardige" buurman die zijn wireless niet goed beveiligd heeft Wink
Ik hoop voor jullie dat het inderdaad om overmacht gaat en dat de problemen morgen uit de wereld zijn
Peter
 
Peter_L

Quote

zuiderling schreef:
precies. Ze hebben in ieder geval nog een dag (en nacht Grin) om het op te lossen.

Wat we dan gaan doen zien we dan wel weer.


we gaan er vanuit dat Orange dit zeer snel gaat oplossen Smile


Ben bang dat we morgen akties moeten ondernemenWink


Grapje Erwin Wink


Maar ben het met Erwin eens dat dit gewoon overmacht is. Ze proberen hun netwerk te verbeteren voor ons dus moeten we ze ook de kans geven om het te doen. Zelf ben ik ook een techneut. First time right is een streven, maar lukt lang niet altijd.

We blijven duimen dat het Orange lukt om de problemen snel op te lossen.





Ik hoop voor jullie dat het om overmacht gaat en dat de problemen morgen verholpen zijn. Voorlopig zijn er nog niet echt goede resultaten geboekt met de verbetering van het netwerk. Als ik de berichten zo eens lees gaat het eerder om een verslechtering. Althans ik vind uitvallende verbindingen bij klanten die altijd een stabiele verbinding hadden niet echt een verbetering.Wink
Ben benieuwd naar morgen
Peter
Gewijzigd door Peter_L op 06 februari 2008, 16:28
 
Peter_L

Quote

erwinvos schreef:
niet te bijdehand peter Wink

maarre, zit jij ook nog steeds bij Orange dan? jij zat nu toch bij een andere provider?


nee hoor het is over en uit bij Orange. Per 18-2 gaat mijn abbo in bij mijn nieuwe provider. Moet even zonder doen want ik heb niet zo'n aardige buurman als jij
Ik kijk zo nu en dan via mijn werk op dit forum

succes morgen met de verbindingen...

Peter
 
Hendrik
De 2e dag zonder internet! Ik ben 1 van de velen die problemen hebben met de update. Angry
 
RonaldD
231274252
Sad
Gewijzigd door RonaldD op 06 februari 2008, 20:33
 
Ross
Hier in Dokkum, het hoge noorden van Friesland is er ook niks mis mee.
Normale 3525/825 verbinding.
Ook gisteravond ging goed.


Maar nog geen verhogingGrin
Gewijzigd door Ross op 06 februari 2008, 21:14
 
gigabyte
Dit is natuurlijk ook een mannier om de stabiliteit te verbeteren, geef een heleboel mensen geen internet verbinding meer, en weg stabiliteit probleem !!! Wink
 
gigabyte
Was alleen een opmerking vandaar ook de knipoog. Wink

Maar het is natuurlijk wel weer de zoveelste blunder van Orange !
Alle nieuwe klanten beloven dat ze voor het einde van het jaar 2007 van hun nieuwe snelheid kunnen gaan genieten. Sad

Klanten persoonlijk mededelen dat hun snelheid zal worden verhoogt, vervolgens gebeurd er niks of alleen andere waarden in hun modem. Sad

Dan eindelijk wat werkzaamheden aankondigen met (neem ik aan) de bedoeling iets te verbeteren.
En vervolgens zitten er nu weer een behoorlijk aantal klanten al weer twee dagen zonder internet. Sad
Misschien iets fout gegaan met het overbrengen van de klant profielen ? Angry
En natuurlijk hoop ik ook, dat deze problemen voor iedereen snel opgelost zijn !! Shock
Gewijzigd door gigabyte op 07 februari 2008, 00:09
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzamelbak 30jan tot 7feb werkzaamheden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
werkzaamheden online Storing : 11 13 okt 2016
Snelheid Internet sinds werkzaamheden Algemeen : 6 09 okt 2012
werkzaamheden van online.nl Livebox meer apparaten aansluiten : 1 28 jan 2011
Werkzaamheden ADSL 01-02 tot 01-03 Algemeen : 3 01 mrt 2010
Aankondiging werkzaamheden 30 januari t/m 6 februari Algemeen : 1 28 jan 2008
Advertentie