obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Verzamelbak 30jan tot 7feb werkzaamheden
zuiderling
hier ook dag twee geen internet.

Dit begint erg vervelend te worden. Als iets mis loopt zou je toch zeggen dat ze alle werkzaamheden terugdraaien.Angry

Het is nog 7 februari....

Wat ik weer mis bij Orange is een stukje communicatie naar de klant. Een melding op RTL tekst van er is iets mis gegaan bij de werkzaamheden. Of een melding op hun website. Er zijn genoeg mensen die via de buurman meeliften.

 
llgaby
Sinds 1 feb adsl extra van orange. tot gister steeds slechts ca. 3 mb download i.p.v. beloofde 8mb.
Gister ineens toch ca. 5mb.
Eens afwachten of het nog wat hoger uitkomt.
Smile
 
Hendrik
En hier is de 3e dag ingegaan voor mij. Toch maar weer de helpdesk gebeld, dat doe je toch als er steeds gezegd word dat het de volgende dag opgelost is.

Maar nu de reactie dat het gewoon nog niet werkt en er geen signaal is. En het is niet bekent wanneer het nu weer wel gaat werken.
Ik zei jawel want vandaag is jullie laatste dag.Cool

Morgen weer niet in orde dan zijn ze naar mijn mening verkeerd bezig en TE onduidelijk over wat ze nu allemaal aan het doen zijn.

De een zegt dit en de ander dat maar wat is het nu!!!!Shock
 
zuiderling
ze hebben nog 6 uur Hendrik!

Ik zit nu nog op mijn werk, maar straks zal ik ook even een telefoontje plegen.

Maar ik ben er bang voor. FrownFrown
 
Peter_L

Quote

erwinvos schreef:
Had even gebeld naar de hd. Krijg ik pikkestein aan de lijn. Moest mijn modem even hard resetten naar factory defaults. Had eerst nog telefonie, nu alleen maar een knipperend lampje om de seconde.

Nog maar eens weer gebeld en kreeg iemand die mij kon vertellen dat ze 1 voor 1 weer aan het verbinden zijn en de doelstelling is dat morgenavond alles weer online moet zijn. Het knipperend lampje was normaal, de lijn had nu echt door dat er geen signaal meer was. Tja..., heb ik dat . Maar deze had er glkkg meer verstand van als pikkestein. Heb nog maar even verteld dat ik als leek per ongeluk de reg knop had ingedruk ipv de reset knop. Verwachtte een antwoord van dat ik nu de pisang was, maar ik hoefde mij geen zorgen maken, daar kon niks mis mee gaan. . Weet haast zeker dat pikkestein iets anders had gezegd.

Dus maar afwachten weer en mijn buurman zijn bandbreedte
opslurpen.


Goed nieuws erwin (en ook voor de anderen die geen internet meer hebben)

Ik kom net bij de buurtjes vandaan van mijn ouders (gouda, zuid holland) die ook Orange hebben. Verbinding lag er 3 dagen uit en sinds 18:00 uur, na herstarten LB, hebben ze weer verbinding. Wel nog de oude lage snelheid maar in iedergeval weer verbinding. Dus misschien gaat het bij jullie ook weer werken
Peter
 
Peter_L

Quote

Peter_L schreef:

Quote

erwinvos schreef:
Had even gebeld naar de hd. Krijg ik pikkestein aan de lijn. Moest mijn modem even hard resetten naar factory defaults. Had eerst nog telefonie, nu alleen maar een knipperend lampje om de seconde.

Nog maar eens weer gebeld en kreeg iemand die mij kon vertellen dat ze 1 voor 1 weer aan het verbinden zijn en de doelstelling is dat morgenavond alles weer online moet zijn. Het knipperend lampje was normaal, de lijn had nu echt door dat er geen signaal meer was. Tja..., heb ik dat . Maar deze had er glkkg meer verstand van als pikkestein. Heb nog maar even verteld dat ik als leek per ongeluk de reg knop had ingedruk ipv de reset knop. Verwachtte een antwoord van dat ik nu de pisang was, maar ik hoefde mij geen zorgen maken, daar kon niks mis mee gaan. . Weet haast zeker dat pikkestein iets anders had gezegd.

Dus maar afwachten weer en mijn buurman zijn bandbreedte
opslurpen.


Goed nieuws erwin (en ook voor de anderen die geen internet meer hebben)

Ik kom net bij de buurtjes vandaan van mijn ouders (gouda, zuid holland) die ook Orange hebben. Verbinding lag er 3 dagen uit en sinds 18:00 uur, na herstarten LB, hebben ze weer verbinding. Wel nog de oude lage snelheid maar in iedergeval weer verbinding. Dus misschien gaat het bij jullie ook weer werken. Maar de snelheidsverhoging zal wel uitblijven denk ik. In ieder geval hebben ze weer internet en telefoon. Hoop dat het zo blijft.
Peter
 
zuiderling
We zijn weer in de lucht!!

Weet niet wat er gebeurd is aangezien ik tot eind April gewoon op een 4MB lijntje blijf zitten. Er zal dus niet veel veranderen.
 
Ross
Gigabyte schreef gisteren uit de gein dat de verbinding nu beter was omdat er veel aansluitingen off line waren.
Hij had gelijk!!!!!! Grin
Had de laatste dagen een stabiele verbinding van 430Kb/s nu erwinvos en andere weer on line zijn is deze direct weer naar 230Kb/s gekelderdAngry
Jullie mogen van mij wel weer terug naar buurman zijn lijntje hoor Grin



 
TH
Bijna 3 dagen geen internet gehad.
Regio midden Friesland.

Gisteravond circa 19.00 uur werkte alles weer normaal.
Stabiele en snelle 4mb verbinding, maar nog geen snelheidsverhoging.

M'n broertje in Sneek wel door Orange opgehoogd naar 20mb !!

TH
 
Hendrik
Ben ook weer online!

Alleen iets trager maar wel stabielWink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verzamelbak 30jan tot 7feb werkzaamheden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
werkzaamheden online Storing : 11 13 okt 2016
Snelheid Internet sinds werkzaamheden Algemeen : 6 09 okt 2012
werkzaamheden van online.nl Livebox meer apparaten aansluiten : 1 28 jan 2011
Werkzaamheden ADSL 01-02 tot 01-03 Algemeen : 3 01 mrt 2010
Aankondiging werkzaamheden 30 januari t/m 6 februari Algemeen : 1 28 jan 2008
Advertentie