obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
ADSL opgeleverd @-lampje blijft knipperen
vosjuh
Ik heb na hééél lang wachten eindelijk een e-mailtje van Orange ontvangen dat mijn ADSL verbinding is opgeleverd. (voor de goede orde: Ik heb de computer op dit moment nog bij mijn ouders staan.)

Ik heb de LiveBox op dit moment thuis aangesloten maar het @-lampje blijft knipperen, wat dus wil zeggen dat er geen ADSL signaal is. Nu ben ik van mening dat het lampje gewoon moet blijven branden ook al heb ik de computer nog niet aangesloten.

Klopt dit ?? of moet ik eerst de computer aansluiten en het LiveBox signaal zoeken ??
 
vosjuh

Quote

Liberty schreef:
@ lampje moet continue blijven branden ook zonder een pc aangesloten.
Als je pc aangesloten hebt ga dan naar http://192.168.1.1/ en dan geavanceerd en statistieken/ adsl statistieken. Wat zie je dan bij down en up stream?


op dit moment heb ik de computer nog bij me ouders staan maar ik zal in de loop van de dag de computer even verhuizen en dan zal ik kijken wat er staat.....

Bedankt voor je reply !!!Wink
Gewijzigd door vosjuh op 10 februari 2008, 14:47
 
Wanabo
@Natascha Heb je dan al wel signaal van Orange?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
gigabyte
Hoi Natascha,

Ben je wel direct van je telefoon aansluiting naar je LINE poort van je livebox gegaan, dus niet de poort met dat witte stickertje ?
Probeer de livebox anders even te resetten (achterkant zwart knopje) hou dit knopje ingedrukt tot dat alle lampjes branden en daarna de middelste uit zijn gegaan, daarna mag je het reset knopje los laten.
Herstart je PC en open je internet browser, (CDROM niet nodig) als alles werkt dan ga je automatisch naar de livebox pagina met daarop de melding: er is een update voor je livebox beschikbaar.

Zo niet, bel de helpdesk mogelijk is er wat mis gegaan met de oplevering. Angry

Succes !
Gewijzigd door gigabyte op 19 maart 2008, 23:51
 
gigabyte
In je livebox kun je ook je product kiezen en activeren.
Heb je dit al gedaan ?

Grtje,
Giga.
Gewijzigd door gigabyte op 20 maart 2008, 00:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ADSL opgeleverd @-lampje blijft knipperen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
DMZ aanzetten blijft hangen op loading Zyxel configuratie en problemen : 1 25 jan 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
Wegvallen verbinding en knipperen modem Zyxel configuratie en problemen : 4 22 jan 2017
Advertentie