Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
na 2 weken de stekker eruit.....
|
|
luca s |
Geplaatst op 11 February 2008, 10:54
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 24 Sep 2007 |
ik had al een tijdje klachten met de telefonie, veel contact helpdesk, men kon het niet oplossen, mijn voorstel om het contract te ontbinden. Ik kreeg telefonisch de melding dat men akkoord ging, paar dagen later schriftelijk de bevestiging; binnen2 weken wordt u afgesloten. Nu is het zo dat je noooit binnen 2 weken elders een aansluiting kunt laten realiseren. Ik direct per mail , fax en aangetekend het verzoek ingediend om dit niet zo snel te doen , maar later. Je kunt pas na 4 weken, 28 dagen elders iets anders krijgen. Nooit een reactie gekregen van orange, na 2 weken was werkelijk de stekker eruit getrokken, de laatste service van Orange... Kan dit allemaal? Gewijzigd door luca s op 11 February 2008, 10:54 |
|
|
Tiger |
Geplaatst op 11 February 2008, 20:57
|
Activiteit » Geleen » XXXXXX » Alles in 1 Berichten: 1274 Lid sinds: 16 Apr 2006 |
Quote luca s schreef: ik had al een tijdje klachten met de telefonie, veel contact helpdesk, men kon het niet oplossen, mijn voorstel om het contract te ontbinden. Ik kreeg telefonisch de melding dat men akkoord ging, paar dagen later schriftelijk de bevestiging; binnen2 weken wordt u afgesloten. Nu is het zo dat je noooit binnen 2 weken elders een aansluiting kunt laten realiseren. Ik direct per mail , fax en aangetekend het verzoek ingediend om dit niet zo snel te doen , maar later. Je kunt pas na 4 weken, 28 dagen elders iets anders krijgen. Nooit een reactie gekregen van orange, na 2 weken was werkelijk de stekker eruit getrokken, de laatste service van Orange... Kan dit allemaal? Vreemde zaak je had al eerder problemen ( veel kontakt met de helpdesk dus ook extra kosten ) en nu jij er van verlost bent begin je daar nu ook weer over te klagen je moet gewoon blij zijn dat je van die ellende af bent. Tiger |
|
|
SoNiC |
Geplaatst op 12 February 2008, 19:38
|
Activiteit Berichten: 36 Lid sinds: 24 Nov 2007 |
gewoon ff een proef abo nemen op een kabelboer.. ben je inedergeval gered |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'na 2 weken de stekker eruit.....', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Aug 2016 |
3 weken zonder tv | Klacht over Online | : 15 | 09 Jun 2015 |
snelheid ingestort sinds paar weken | Algemeen | : 2 | 28 Oct 2009 |
wacht al 4 weken op monteur | Algemeen | : 9 | 05 Mar 2008 |
Irc disconnect sinds enkele weken bijna elke 5 minuten | Storing | : 4 | 28 Nov 2007 |
Advertentie