obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Gratis Payserver voor 35 dagen
Puma
NewsCacher

Deze provider is nieuw in Nederland en heeft zeer concurrerende prijzen.
Kwaliteit is goed. Ik gebruik het zelf al 5 dagen zonder problemen.

Momenteel is de site grotendeels online, maar niet alles werkt nog!
Je kunt alleen een proefaccount aanvragen. Vraag het gewoon aan en je hebt een payserver voor 35 dagen.
Newscacher <<< klikbaar.

Limiet van proefabonnement is 250 GB en is eenmalig aan te vragen (IP controle). Het kost je niets!

120 dagen retentie
SSL
12 connecties (op proefabonnement, maximaal 24 connecties mogelijk bij andere abonnementen)
Gewijzigd door Puma op 17 februari 2008, 15:48
 
robieb
Ik heb me aan gemeld maar vind nergens de naam van server.

wat is de naam van de nieuwsserver?
 
Puma
reader.newscacher.com

Staat toch echt in het mailtje.
 
guus
Hoe werkt dat eigenlijk zoiets?

Ik heb me aangemeld maar weet niet wat ik nu moet doen.
 
AxelF0leyoo7
Dit is gaaf spul trouwens heb een abo'tje aangemaakt en leech hier op school met bijna 10 megabyte/sec op 12 draadjes.

thuis doet hij gewoon 430 kilobyte/sec, nu nog wachten op die f*ck verhoging dan gaan we met z'n allen op zon 840 kb/sec.

Bedank voor het posten Puma heb mij nieuwe Usenet prov gevonden.Smile
Gewijzigd door AxelF0leyoo7 op 18 februari 2008, 15:07
 
guus
Hoe moet je dat doen dan dat downloaden en waar kan je de bestanden vinden, die ze hebben?
 
guus
Waar is hier?
 
Puma
www.binaries4all.nl

Daar staat alles erover.

Dit is downloaden via nieuwsgroepen, ook wel usenet genoemd!
Werkt veel beter dan Bittorrent! Maar het vergt wat denk werk in het begin.

Haal hier op school 9.67 MB/s!!! DVD in 7:48 min binnen Grin

Jaa, ik kan meer dan de normale gebruiker op de site Wink
 
guus
Maar hoe heet dat, hoef ik dan niet terug te seeden? Grin
 
Puma
nieuwsgroepen heet dat.

Je moet een server hebben waar je van kunt downloaden. Orange heeft er bijvoorbeeld één, maar die is heel matig! Je hebt bijvoorbeeld een halve dag of zo om iets te downloaden. Als dat artikel ouder wordt dan een halve dag, dan kun je het niet meer downloaden. Dat noemen ze trouwens "Retentie".

Retentie = hoeveel dagen je de tijd hebt om iets te downloaden, vanaf het moment dat het op de servers staat.

Het is beter om een payserver te nemen.
Newscacher belooft veel goeds. Is goedkoop en je hebt veel keuze uit snelheden. Let op! Maximale snelheid is afhankelijk van jouw eigen verbinding! Denk niet dat je met het 100 Mbit abonnement van Newscacher ook 100 Mbit kunt downloaden! Orange is max 20 Mbit, dus nooit meer dan 20 Mbit!

Ik zou zeggen. Probeer Newscacher uit voor die 35 dagen en raadpleeg www.binaries4all.nl om alles over nieuwsgroepen te weten Wink
Heb je 35 dagen om erachter te komen wat het is en kun je het gratis proberen. Daarna moet je betalen :p. Payserver kost nou eenmaal geld.
Gewijzigd door Puma op 20 februari 2008, 02:07
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gratis Payserver voor 35 dagen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 aug 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Advertentie