obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Telefoonlijn via Wanadoo
Funny2k
Zijn er mensen die ervaring hebben met de service dat je ook de lijn overdraagt van KPN naar Wanadoo?
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
hevi
Niet doen! Voor het goedkoopste KPN abonnement ben je nauwelijks iets meer kwijt en houd je je KPN nummer.

Zie elders in dit forum waarom je dit NIET moet doen.
 
Wanabo

Quote

Zie elders in dit forum waarom je dit NIET moet doen.


Hierzo! Op de frontpagina!

Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:13
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Funny2k

Quote



hmm.... deze was ik idd aan het zoeken.. En niet kunnen vinden... :bloos:

Nou.. Ze hebben namelijk een kennis van mij gebeld ofdat ze ook met de telefoonlijn over wilde naar wanadoo. Ze bleven dan wel hun oude KPN nummer en Wanadoo nummer behouden.

Het is idd even een vraag hoe het gaat als het modem hapert. Maar ik moet zeggen dat ik dat daar nog nooit gehad heb.

Maar zijn er misschien mensen die al de lijn via wanadoo hebben lopen?
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:11
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
mischa
Mijn lijn is omgezet en ervaar er geen problemen mee.
Het is wel waar wat Wanabo zegt, alleen vind ik het een voordeel dat ik geen 2 rekeningen krijg.

Tevens zijn er wel 3 mobiele abonnementen hier in huis van verschilldende aanbieders.
Dus het moet wel heel slecht lopen wil ik niet kunnen bell.

Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
Lizard

Quote

Funny2k schreef:

Quote



hmm.... deze was ik idd aan het zoeken.. En niet kunnen vinden... :bloos:

Nou.. Ze hebben namelijk een kennis van mij gebeld ofdat ze ook met de telefoonlijn over wilde naar wanadoo. Ze bleven dan wel hun oude KPN nummer en Wanadoo nummer behouden.

Het is idd even een vraag hoe het gaat als het modem hapert. Maar ik moet zeggen dat ik dat daar nog nooit gehad heb.

Maar zijn er misschien mensen die al de lijn via wanadoo hebben lopen?

Ehm, als je nummerportering aanvraagd komt je wanadoo telefoonnummer te vervallen. Het kpn nummer gaat het wanadoo nummer dan vervangen.

Zie ook:

Hoe werkt het overzetten van mijn telefoonnummer naar Wanadoo Telefonie?
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:10
 
Funny2k

Quote

Lizard schreef:
Ehm, als je nummerportering aanvraagd komt je wanadoo telefoonnummer te vervallen. Het kpn nummer gaat het wanadoo nummer dan vervangen.

Zie ook:

Hoe werkt het overzetten van mijn telefoonnummer naar Wanadoo Telefonie?


Vreemd.. ons hebben ze aan de telefoon wat anders verteld... Ik zal het nogmaals vragen als ze ons terug bellen.
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
trapm
Huh, t was toch juist zo dat wanadoo je kpn overneemt (hetgeen dan dus behouden blijft maar voortaan loopt via wanadoo lijnen) EN je een nieuw Wanadoo nummer erbij krijgt (net als ieder ander die met wanadoo gaat bellen)?
 
Lizard

Quote

trapm schreef:
Huh, t was toch juist zo dat wanadoo je kpn overneemt (hetgeen dan dus behouden blijft maar voortaan loopt via wanadoo lijnen) EN je een nieuw Wanadoo nummer erbij krijgt (net als ieder ander die met wanadoo gaat bellen)?


Nee, na overname hou je maar 1 nummer over.
 
Funny2k
Mij hebben ze toch iets anders verteld. Dit omdat ik al klant was van wanadoo voordat ze de mogelijkheid aanboden om de telefoonlijn ook bij wanadoo onder te brengen.

Maar ik denk dat ik het een en ander nog eens goed na ga vragen.
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonlijn via Wanadoo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Website wanadoo offline halen Algemeen : 2 24 mrt 2011
hoe kom je van Online Breedband BV voorheen Wanadoo af!!! Algemeen : 10 29 mrt 2010
Wanadoo ADSL Extra op Windows 7 Helpdesk : 5 19 nov 2009
716 v5 WL en Wanadoo Starter Eigen modem meer apparaten aansluiten : 7 11 okt 2009
Advertentie