obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
2008-02-20 19:39:13 - Storing ADSL netwerk
erwinn
Er zit iets grondig mis in de werkethiek op de Orange helpdesk. Het trots NIET oplossen van problemen. Heb inmiddels de media ingelicht.
Ik heb sinds 7-2-2007 ook geen ADSL meer. Wel ADSL signaal maar geen data door de lijn.
Ben aan het overstappen van KPN-ADSL met Wanadoo/Orange als provider naar direct ADSL Orange, wordt 22-2 als het goed is opgeleverd. Heb vele uren aan de telefoon gehangen, wist zelf beter waar de fout zat dan de helpdesk-medewerkers, die niet kunnen doorverbinden en geen opleiding hebben genoten...
Doordat ik ook nog abonnee ben bij planet en daar dus ook met klantnummer een technische vraag kon stellen, kwam direct kordaat antwoord, wel ADSL verbinding, geen data Ohhh dat is wachtwoord probleem in de wijkcentrale...
 
erwinn
Heb eindelijk sinds vanmorgen weer internet...
KPN gebeld omdat ik nog steeds ADSL-lite gefactureerd kreeg...
Zij melden mij doodleuk Ohh, Orange heeft zo'n enorme achterstand en er hebben al zoveel mensen geklaagd vandaag, Orange heeft uw ADSL bij ons niet opgezegd, dus wij leveren nog steeds uw ADSL signaal...
Gek wordt je ervan...
 
TCP_IP

Quote

edje schreef:
Ik heb wel gewoon internet ,maar als ik bittorent aanzet dan valt ie uit .
Net alsof er een datateller opzit.ShockShockShockShock


aantal connecties onder de 49 houdenCool
 
erwinn
Wat een absurde actie, waarom zit die limiet er op?
Zit de Stichting Brein ofzo weer eens te stalken, net zoals ze met Emule deden?
Gewijzigd door erwinn op 29 februari 2008, 12:34
 
rrozema
Denk even na. Er is geen limiet en zeker niet van 'Brein'. Er zit een bug in de livebox waardoor hij niet goed kan omgaan met het type verkeer zoals dat door veel peer-to-peer applicaties wordt gegenereerd. Door het gedrag van jouw specifieke peer-to-peer applicatie aan te passen omzeil je die bug.
 
meneerdijk
Ik heb sinds 18 feb geen verbinding, een helpdeskjockey vertelde me bij telefoontje nummer zoveel dat er een soort capacitietsprobleem was en dat ze er mee bezig waren. Dit heeft hij me nu 4 dagen geleden verteld...

wanadoo en daarna Orange heeft altijd prima gewerkt en had dus net verlenging van mn conctract toegezegd. Ik ga er vanuit dat ik dit gewoon kan laten ontbinden als ik niet snel internet krijg
 
semix
Bij mij is vanaf 25 feb 2008 de verbinding verbroken tgv een upgrade van mijn abonnement.Het zou al met al maar 1 dag duren .maar tot nu toe nog steeds geen internet.Ook diverse malen de helpdesk gebeld,maar hun weten niets
Orange moet binnen 30 dagen internet leveren is dat niet het geval dan kan men het contract kostenloos ontbinden op basis van wanprestatie.En de eventuele gemaakte kosten op hun verhalen.
Brief wel aangetekend sturen !!Cool
Gewijzigd door semix op 08 maart 2008, 04:00
 
meneerdijk
Yes, ik hou het nog eventjes vol. Het is alleen jammer dat mijn abo vanaf april maar 20 euro per maand kost. Helaas blijkt goedkoop weer eens duurkoop te zijn. Een ander vergelijkbaar abonnement kost minimaal 30 euro (telfort) Als ik een goeie provider wil dan ben je al snel veeeel meer kwijt Sad

Volgens mij is wel duidelijk dat orange inderdaad een capaciteitsprobleem heeft, de helpdeskjockey liet het al doorschemeren, en zoals ik hier ook lees: Een boel mensen zijn zomaar hun verbinding kwijt zijn. Als ze dit nou officieel zouden toegeven dan had ik veel meer begrip voor de situatie. Ook al duurt de storing nog eens 3 weken, als ze dan konden garanderen dat ik dan verbinding had dan zou ik geduldig blijven wachten en daarna wel mn geld terugvragen.

Maar ja, zoals ik al vaker zeg: De meeste grote NL bedrijven willen geen geld uit geven aan service.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2008-02-20 19:39:13 - Storing ADSL netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
Advertentie