obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!
RobertF
Hallo mensen,
Het blijkt dat er zeer veel klachten zijn over Orange.
Volgende mail heb ik aan Tros Radar gestuurd en ik hoop dat iedereen ook zijn mail stuurt eventueel kopier je onderstaande
groet RobertF

radar@tros.nl
Klachten over Orange internet.

Het grootste probleem van de Orange internetgebruikers is de snelheid. In verschillende abonnementen worden verschillende snelheden aangeboden des te sneller des te duurder. Dus met de snelheid maakt men geld. Aangezien om wat voor reden dan ook Orange de overeengekomen snelheid niet levert vind ik dat er een gedeeltelijk terugbetaling van het abonnementsgeld dient plaats te vinden.

Orange reageert hier niet op hetgeen ik gewoon diefstal vind. Misschien is dit iets voor het programma Opgelicht.

Misschien kunt u daar eens aandacht aan besteden en de manier waarop Orange met zijn klanten omgaat. Je staat gewoon machteloos.
groet RobertF
Gewijzigd door RobertF op 23 februari 2008, 12:13
 
spef
Ik heb dan ook eindelijk maar eens geschreven. Had het wellicht al veel eerder moeten doen. Voor de mensen met dezelfde klacht als ik:

Geachte heer/mevrouw,

Al jaren ben ik klant van Orange (voorheen ook Wanadoo) en neem daar een ADSL abonnement af. Nu was er laatst de mogelijkheid om mijn oude ADSL Lite abonnement om te zetten in een “Orange ADSL” of een “Orange ADSL Extra” abonnement van respectievelijk 4Mbit/s en 8 Mbit/s. Door dit omzetten zou niet alleen mijn snelheid er op vooruit gaan maar ook de algehele kosten (KPN & Orange) zouden lager zijn. Ik heb voor het Orange ADSL Extra abonnement gekozen van 8 Mbit/s.
Met de snelheden 4 Mbit/s en 8 Mbit/s werd door Orange geadverteerd terwijl deze op dat moment nog 2 Mbit/s en 4 Mbit/s waren. De nieuwe snelheden zouden per november 2007 ingaan.
Op het moment van dit schrijven is dit voor mij nog niet ingegaan (en met mij nog velen; zie o.a. http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=21&thread_id=1728&pid=18349#post_18349 ). Ik ontvang een snelheid van 4 Mbit/s wat dus overeen zou komen met het normale Orange ADSL abonnement maar betaal dus voor het duurdere ADSL Extra abonnement. Na herhaald bellen, mailen en schrijven is er nog geen oplossing gevonden ofwel een compensatie voor het niet leveren van de afgesproken snelheid.

Hopelijk kunt u er in één van uw programma’s aandacht aan besteden.

M.v.g.
 
AxelF0leyoo7
Nou ik heb ook maar wat geschreven zie hieronder:


Geachte heer/mevrouw,

Ik ben sinds haverwege december 2007 klant bij orange (Orange ADSL Extra & Telefonie snelheid van 4mbit/s download snelheid die in November 2007 verhoogd zou worden naar 8mbit/s).
Voorheen heb ik internetplusbellen van kpn gehad. Ik ben netjes halverwege December aangesloten alleen ontdekte ik dat ik nog dat ik een 4mbit/s verbinding had. Maar die hoorde inmiddels al verhoogd te zijn, en dus heb ik gebeld naar de helpdesk en gevraagd wat er aan de hand was. Er werd mij verteld dat er wat problemen waren en ik zou voor het einde van het jaar verhoogd worden, ik heb hier genoegen mee genomen en gewacht.

Toen ik de eerste week van 2008 mijn snelheid controleerde werd ik weer teleurgesteld met nog steeds een 4mbit/s verbinding. Dus heb ik weer een telefoontje gepleegd naar de helpdesk en daar werd mij verteld dat ze er mij bezig waren. En vanaf toen heb ik iedere week gebeld tot nu en kreeg ik steeds verschillende antwoorden. bijvoorbeeld, Ja maar meneer uw verbinding is al verhoogd / we zijn er nog mee bezig meneer / er zijn wat problemen meneer / is er dan een verhoging geweest dan?, daar weet ik niets vanaf, dat moet uw verkeerd begrepen hebben meneer, enz. Naast dit probleem is er ook een probleem soms met de stabiliteit van de verbinding wat bij mij al één keer is uitgelopen op totale uitval van de verbinding.

Ik begin het behoorlijk beu te worden, bij de helpdesk krijg je weinig tot niets aan informatie. Je kan vragen van kunt uw mij zelf doorverbinden met de technische afdelen dan leg ik het zelf wel uit, maar dat kan niet of kan ik iemand van de hogere hand spreken, nee dat kan ook niet. kortom ik sta voledig machteloos. Ik denk er over na om mijn contract te laten ontbinding, maar ik denk dat dat nog veel erger maakt want ik heb daar niet of geen vertrouwen in dat het goed gaat. En bovendien ben ik vermoedelijk dan mijn huidige telefoonnummer kwijt.

Ik hoop stiekem dat u al meer van dit soort mailtjes heb gehad en dat uw het in uw programma opneemt. Ik hoop dat u met deze informatie wat kunt.


Met vriendelijke groet,

Ben den Hartog
Gewijzigd door AxelF0leyoo7 op 22 februari 2008, 19:05
 
greenandyellowoforange
Prima initiatief,

na maanden niet op het forum te zijn geweest (hoe druk kun je met Orange en de diverse problemen zijn...) kan ik melden dat onze problemen (waaronder ook snelheid, waar we niet eens een punt van hebben gemaakt) nooit opgelost zijn.

Wij mogen weg na 3 x fa. Baas over de vloer gehad te hebben en, off the record de lijn het probleem bleek (in de brief: uw tegelijkertijd gebruik maken van MSN en downloadprogramma's....= oorzaak)

Dus uiteindelijk coulance, we hebben een case id waar we aan mochten refereren, krijgen eea teruggestort/verrekend op nota (hebben alles consequent gestorneerd vanaf oktober 2007), nummerportering naar huidige provider (UPC) is snel en geruisloos gerealiseerd, dus Orange afhechten lijkt soepel te gaan (so far so good)

dus ik wil onze klachten graag ergens deponeren, het lag op de weg dit via ons lidmaatschap van Cons. bond te gaan doen,

neem ff 'buitenom' contact met me op!

BramSmile

wie kent het niet? dat ultieme oranje gevoel?
 
Tiger
Goedemorgen allemaal,

Ik mis hier toch de ruim 1000 mensen en misschien nog veel meer die problemen hebben met de toegezegde
snelheid die ze niet gekregen hebben ondanks de beloftes (iedere keer een ander smoesje).


Wordt wakker CARPE DIEM en doe aan deze actie mee om wat geregeld te krijgen.

Succes, Tiger
 
DiaantjeJoa
Ik hoor hier niemand iets zeggen over 20mbit die mijn vriend beloofd is.... de 8mbit kreeg hij in februari na enkele dagen geen internet te hebben gehad. Daarna werd hem 20mbit aangeboden en nog goedkoper. Sinds dat is ingegaan heeft hij al 2 weken geen internet meer. Helpdesk bellen geeft geen oplossing alleen meer onkosten....
 
RobertF
Waar is de actiebereidheid?
 
marcel de trage
Iedereen is murf.................. Zien er waarschijnlijk niets in omdat e.e.a. waarschijnlijk toch niet help. Zelf heb ik de halve snelheid van datgene wat ze beloofd hebben. Ik denk dat ik ook nog maar de helft ga betalen.................
 
Tiger

Quote

orangemaat schreef:
stuur dan ook iets naar kassa en opgelicht als je actie wilt voeren.


Zelf heb ik gelukkig geen problemen met de snelheid ik wil alleen maar proberen die mensen wakker te maken die stoom hebben afgeblazen omdat men (Orange) de beloofde snelheid niet is nagekomen maar verder niets doen.

Bellen naar de helpdesk heeft geen zin want je leest met de regelmaat dat ze iedere keer toch iets anders te horen krijgen en het kost handenvol geld.

Als de personen die een probleem hebben aan deze actie meedoen levert het misschien iets op en het kost minder dan bellen naar de helpdesk.

Tiger
 
RobertF
Je hebt gelijk. De helpdesk bellen helpt niet. Orange dient gewoon geld terug te betalen omdat iets niet geleverd is wat overeen gekomen is.
Maar ze houden zich doof
Als je niks doet gebeurt er ook niks dus mailen naar Radar het kost niks
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 aug 2019
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Advertentie