obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Bluetooth
Spikey
Ik zou graag door middel van een bluetooth verbinding tussen mijn Livebox en Sony Ericsson W880i willen internetten.
Ik heb berichten gelezen dat niet alle liveboxen dit ondersteunen maar mijne volgens mij wel. Onder het tabblad bluetooth(bij geavanceerd) heb ik wachtwoord en naam ingesteld en opgeslagen en daarna het REG knopje ingedrukt.
In het menu van mijn mobiel heb gezocht naar het bluetooth signaal van de Livebox. Deze kwam inderdaad te voorschijn en nadat ik het wachtwoord had ingetypt werd de livebox toegevoegd aan Mijn Apparaten.
Maar weet iemand hoe ik deze bluetooth verbinding nou kan gebruiken om te internetten?
 
rrozema
Op de livebox ben je nu klaar. Verder moet je alles op je telefoon zien in te stellen. Je zult moeten zien uit te vinden hoe je telefoon middels het PAN profiel gebruik kan maken van een bluetooth verbinding.

Lang niet alle telefoons kunnen dit. Informeer bij je leverancier hoe dit met jouw ericsson zit. Als je telefoon het niet met de standaard software kan, dan is er misschien nog wel andere software te installeren op je telefoon waardoor het dan wel weer kan. Hoe je dit alles op jouw telefoon doet, kun je beter op een forum over mobiele telefoons vragen. En dan natuurlijk liefst eentje waar ze jouw telefoon kennen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bluetooth', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bluetooth mobiel ziet livebox. En nu? WiFi : 2 24 jan 2009
Internet via bluetooth op livebox? WiFi : 2 09 jan 2009
Bluetooth Algemeen : 4 11 nov 2008
Bluetooth Algemeen : 12 13 apr 2008
Bluetooth met GSM Livebox configuratie en problemen : 7 27 jul 2007
Advertentie