obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!
Tiger
Dit is allemaal leuk en aardig MAAR

Er zijn op enkele mensen na alleen maar veel klagers en schreeuwers en geen DOENERS dus heeft dit allemaal weinig zin want het zet weinig of geen zoden aan de dijk.

Het zou voor de mensen die problemen hebben juist andersom moeten zijn maar helaas het is niet anders.

Toch wens ik jullie succes.

Tiger
 
BJ026
nou Tiger ben zeker een doener. Advocaat (via rechtsbijstand) vraagt nu het dossier op bij Orange. Kon 2 weken duren voor hij alles had. Dan de bevstiging van de opzegging die ik heb. Ze hebben geen poot om op te staan bij Orange maar op een normale wijze is het niet op te lossen. Inderdaad vaak veel klagers maar als op echte aktie aankomt dan wordt het stil. Hopelijk dat deze aktie wel mensen op de been brengt.
Gewijzigd door BJ026 op 29 februari 2008, 15:44
 
smithx

Quote

BJ026 schreef:
mijn klacht heeft niets te maken met de snelheid maar wel met de opzegging. Ik heb een bevestiging gekregen dat mijn abbo per 12 -2- 2007 is beeindigd. Maar nog gaan ze door met aanmaningen en nu hebben ze volgens de brief van gister mijn aansluiting geblokkeerd en moet ik 50 euro betalen en vorderen ze abbonementsgeld tot 31-januari 2009.

Naast dat hun administratie een wanorde is, krijg ik net zoals jij steeds meer het idee dat er sprake is van kwaad opzet. Via aangetekende brieven heb ik ze enige tijd geleden in gebreke gesteld en het contract ontbonden verklaard. Schriftelijk en per email hebben ze bevestigd dat het contract is ontbonden. Inmiddels heb ik een nieuwe provider.
Toch krijg ik nog aanmaningen en dreigingen en bevestigingen van afsluiting terwijl ik geen ADSL van hen meer heb.
 
RobertF
Hi Tiger,
Volgens mij heb je gelijk, kankeren doen ze allemaal maar mee doen???
Stuur de email in naar Radar!!!!!!!!!!!!! dat is toch een kleine moeite en sneller als aan de helpdesk hangen
Robert
 
Hendrik
Mijn steun is er ook. Ik word er nu echt moe van.

Voor de werkzaamheden was er niets aan het handje.Ik had gewoon een perfecte verbinding.
Nu ben ik een keer slachtoffer geweest van een downtime door werkzaamheden 4 dagen en nu heb ik elke dag in de avond uren (zeg maar spits uren internetten) een slechte verbinding.
Als "normaal" gebruiker merk je het niet. Maar als je dingen doet die een normaal stabiele verbinding vereist (online games) word je niet blij.
Natuurlijk wil ik het opgelost hebben dus contact met de helpdesk gezocht. "U kint beter wachten tot na de verhoging" Ja maar die is dus 25 maart en 11 april loopt mijn contract af.
Ik wil best bij orange blijven omdat ik nooit problemen heb gehad. Nu wacht ik het toch maar af want als het na de verhoging nog niet in orde is zou ik alsnog weg kunnen neem ik aan.

verbinding

De korte zwarte streepjes onderaan hebben een tijdverdeling van 10 sec. Voor de werkzaamheden was dit een lange groene lijn.
Gemaakt met HLSW om gameservers op te slaan.

Hoe durven ze ook meteen weer de schuld aan de bekabeling en de computer te geven!!Angry
Alsof ik alles al niet nageken heb. En ik zag het de eerst avond dat er weer internet was......
Sinds 7-10-2008 in bezit van UPC Exctreme en wanneer beschikbaar UPC Fiber Power!
Online adsl werkt nog tot 11-04-2009.
 
Tiger

Quote

fredstevens schreef:
En aldus ACTIE! wie volgt? Angry

Geachte heer/mevrouw, Vara Kassa,

Met deze E-mail wil ik een klacht over Orange Nederland BV, Internet provider, onder uw aandacht brengen.

Via de link:
http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=2185&pid=18716#post_18716

Ook heb ik mijn klacht voorgelegd aan de Rechtswinkel. Deze waren zéér verbaasd en hebben mij toegezegd te zullen onderzoeken wat hierin mijn rechten zijn en hoe e.e.a. aan te pakken.

Ik ben er echter huiverig voor, of ik als individu tegen Orange op kan. Ik heb de automatische incasso’s geblokkeerd en ben ook zeker niet meer van plan één cent aan Orange te betalen voor een dergelijk slecht product en dienst.

Bovendien gaat dit hele verhaal mij nu geld kosten. Dat wil ik toch graag bij Orange in rekening brengen.

Ik hoop dat u iets voor mij en andere gedupeerde kunt bereiken.

In afwachting op uw reactie,
Met vriendelijke groet,
Fred Stevens,


Fred ik heb niet het hele verhaal gequote maar ik hoop dat kassa iets aan jou verhaal en uiteraard aan dat van anderen heeft en dat daar echte actie uit gaat komen.

Wat ik mij verder afvraag is of T-Mobile hier niet over afgerekent kan worden want zei zijn toch de hoofdverantwoordelijke in dit hele gebeuren want zei hebben toch Orange overgenomen en dus de eigenaar.

Ik hoop dat er echt iets gaat gebeuren voor de gedupeerden die met de problemen zitten en uiteraard zeer zeker bij de provider om dit soort zaken in de toekomst te voorkomen.

Succes Tiger
 
smithx
@fredstevens
Juridisch gezien had je ze in de aangetekende brief van de in gebrekestelling eerst nog een periode van bijvoorbeeld 14 dagen moeten geven om het euvel te herstellen, daarna kun je pas ontbinding van het contract wegens wanprestatie inroepen.
 
gigabyte
Deze mail is naar Kassa verzonden.

Geachte heer/mevrouw,

Met deze E-mail wil ik klachten over Orange Nederland B.V., Internet provider, onder uw aandacht brengen.

Op 22 november 2007 heb ik Orange medegedeeld dat de snelheid die op mijn lijn staat niet hoort bij een ADSL extra pakket, hier voor is een zogenoemde case voor aangemaakt.

De internet snelheid die nu op de lijn staat is gelijk aan de snelheid die ik bij mijn vorige internet provider Tele2 had en bedraagt 3MB en dit had 4MB moeten zijn.

Op 13 december zal volgens een E-mail van Orange de snelheid verhoogd worden naar 8MB na deze update zal ik mijn modem moeten resetten anders zou mijn internet niet meer werken, die dag gebeurt er niks, ook het herstarten van de modem geeft geen effect.
Ik heb Orange dit laten weten, en ze doorgegeven dat dit probleem in de wijkcentrale zit en dat hier iemand naar moet gaan kijken.

Na een aantal mailtjes naar de klanten service laten zij mij het volgende weten:
Orange bevestigt dat het probleem hoogstwaarschijnlijk in de wijkcentrale zit en zij beloven mij een zogenoemd duo bezoek te brengen, 1 monteur van Orange en 1 monteur van KPN.

Later krijg ik na mijn mailtje naar Orange over hoe het er nu voorstaat, dit mailtje:

31/12 is er een ticket uitgezet bij de KPN om dit probleem nader te onderzoeken.
Mochten deze het probleem niet verhelpen dan gaan wij uiteraard verder met ons onderzoek.

Tot op heden is alles nog steeds hetzelfde ik bel wekelijks 2x naar Orange om te horen hoe het er voor staat maar ik krijg vanuit Orange geen enkele reactie, tijdens z’n telefoongesprek hebben ze gezegd dat er volgens hun wel een monteur van KPN in de wijkcentrale is geweest en wat heeft geconstateerd, en het daar bij heeft gelaten.

Tevens heeft Orange het nog steeds niet voor elkaar om mij, en heleboel andere klanten van de juiste snelheid te voorzien, die beloofd is in de maand november 2007, we zouden voor het einde van het jaar 2007 van onze nieuwe verhoogde snelheid 8MB kunnen genieten.

Zie link naar forum, hoe het er nu voor staat:
http://online.gebruikers.eu/forum/vie...rowstart=0

Het zijn op het moment van schrijven maar 66 pagina’s, het geeft u zeker wel een idee wat er speelt, tussen Orange en de klanten.

Misschien heeft een gesprekje met Orange in de studio zin voor mij, en al die andere klanten?

In afwachting op uw reactie en met vriendelijke groet,
Gewijzigd door gigabyte op 02 maart 2008, 12:31
 
RobertF
Oke mensen blijf emails sturen
Als ik deze pagina aanklik dan duurt het 28 sec. voordat deze geladen is Dat is toch geen internetten. Dus blijven klagen want we betalen voor een goede verbinding.
Dezelfde tread had ik ook onder andere rubrieken hier geplaatst maar wanadoo heeft deze verwijderd
Gewijzigd door RobertF op 02 maart 2008, 19:32
 
smithx

Quote

fredstevens schreef:

Quote

smithx schreef:
@fredstevens
Juridisch gezien had je ze in de aangetekende brief van de in gebrekestelling eerst nog een periode van bijvoorbeeld 14 dagen moeten geven om het euvel te herstellen, daarna kun je pas ontbinding van het contract wegens wanprestatie inroepen.


Als ik in een winkel een product koop, het mee naar huis neem en constateer dat het niet werkt, dan ga ik terug. Krijg dan of een nieuw (werkend) product of geld terug.
We hebben het gehad met een stofzuiger van kruidvat, die na 14 maand gebruik kapot ging. Zelfs TOEN krijgen we nog het volledige aankoopbedrag terug. SUPER Service noem ik dat.

Wat betreft Orange in mijn geval: Ik heb NOOIT een correct werkend product gehad. Daarmee is er ook geen geldig contract in mijn optiek.
Ik ben geen jurist, maar mij lijkt het van de zotten, als Orange in deze méér rechten zou hebben, dan ik als duidelijk en aantoonbaar gedupeerde partij. Orange is nooit haar contractuele verplichtingen nagekomen en daardoor is een contract nooit rechtsgeldig.

Ik ben wel jurist en ik moet je uit de droom helpen dat je geen geldig contract zou hebben. Dat Orange de contractuele verplichtingen niet nakomt wil niet zeggen dat je geen contract hebt. Zoals eerder gezegd kan je wel ontbinding van het contract wegens wanprestatie inroepen op de manier die ik genoemd heb.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 aug 2019
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Advertentie