obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!
BJ026
Misschien een idee om SBS in te schakelen en te schrijven naar dasjegoedrecht.
 
smithx

Quote



Is het verstandig om opnieuw een brief te sturen (of is fax ook rechtsgeldig?)

Ja, dat lijkt mij verstandig, je stelt ze opnieuw in gebreke maar je geeft ze bijvoorbeeld 14 dagen om de klachten te verhelpen.
Mocht ze dat niet lukken dan beschouw je het contract als ontbonden wegens wanprestatie en staak je de betalingen.
Gebruik hiervoor een aangetekende brief met bericht van ontvangst.
 
JPR
Helaas herken ik veel van de hiergenoemde problemen.

Al moet ik zeggen: alleen 's avonds.
Overdag is mijn verbinding (meestal) gewoon in orde, maar de laatse tijd kan ik er s avonds gewoon nix mee. Gigantisch traag met het laden van website's en streamen van video's. Online gamen is ook totaal onmogelijk.

Maar ik kan via een usenet server wel gewoon downloaden met normale snelheid. Waar kan dit aan liggen? Iemand suggesties?

Ik zal ook mijn beklag doen bij eerder genoemde instanties.
 
gigabyte
Tijd voor actie, dit mailje kreeg ik vandaag.

Geachte mijnheer .........

Wij krijgen de laatste tijd erg veel klachten binnen over Orange.

Daarom gaan we in de uitzending van a.s. zaterdag aandacht besteden aan dit bedrijf. Smile
In verband hiermee zou ik u graag willen spreken.
U kunt mij bereiken op nummer ...............

Ik hoop van u te horen, alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

..............................
redactie Kassa
Gewijzigd door gigabyte op 06 maart 2008, 18:06
 
gigabyte

Quote

JPR schreef:
Helaas herken ik veel van de hiergenoemde problemen.

Al moet ik zeggen: alleen 's avonds.
Overdag is mijn verbinding (meestal) gewoon in orde, maar de laatse tijd kan ik er s avonds gewoon nix mee. Gigantisch traag met het laden van website's en streamen van video's. Online gamen is ook totaal onmogelijk.

Maar ik kan via een usenet server wel gewoon downloaden met normale snelheid. Waar kan dit aan liggen? Iemand suggesties?

Ik zal ook mijn beklag doen bij eerder genoemde instanties.


Had ik tot gisteren avond dus ook,Angry maar om 23:30 hoorde ik mijn modem klikken en ineens alles weer normaal, voor een 3MB lijntje dan.Sad

Ik hoop dat het bij jou nu ook beter gaat.
 
gigabyte
Ik ga ze morgen bellen (zie vorige pagina).
Misschien tot zaterdag ! Smile
 
RobertF
Fantastisch!!. Dan werkt emails sturen toch. Dus degene die nog niet gestuurd heeft graag sturen.
Ik vind dat Orange als de snelheid sterk afwijkt van het overeengekomene een teruggave van abonnementsgeld dient te doen.
 
BJ026
Heel veel sukses Zaterdag. Super dat dit gebeurt. Klantenservice van Orange denken dat ze maar kunnen intimideren en kunnen liegen. Hopelijk gaat deze uitzending iets op gang brengen. Ik heb nog steeds geen definitieve schriftelijke bevestiging van mijn opzegging.
 
citomaster
@fredstevens,

Als je in de uitzending bent, moet je niet alleen de contractontbinding aankaarten. Ook de snelheidsverhoging verdient aandacht. Wink
8mbit Grin
 
guus
Ofniet, nu dat weer :S
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 aug 2019
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Advertentie