obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!
HDJ
Het probleem met Orange is hun slechte administratie. Overal moet je achteraan en afspraken worden niet nagekomen. Het is niet gek dat veel mensen problemen met dit bedrijf hebben.

Mijn abonnement is sinds 7 april beëindigd en aangezien ik voor de hele maand betaald had zou ik nog geld terug moeten krijgen van hen.

Maar uiteraard heb ik tot op heden geen cent gezien. Ben ook niet van plan om er nog werk van te maken, want het gaat om hooguit 30 euro en die was ik toch al kwijt aan belkosten toen ik nog abonnee was en er problemen met de verbinding waren.

Als ik voor die drie tientjes moet gaan bellen, dan kost het me meer dan dat het oplevert. Het is de moeite niet waard.

Alles bij elkaar heb ik van dat hele Orange-verhaal geleerd dat zaken zoals internet heel erg slecht geregeld zijn in Nederland. Het is leuk dat we keuzevrijheid hebben vanwege de marktwerking, keerzijde is echter dat je als burger moeilijk je recht kunt halen omdat de overheid nauwelijks goed toezicht houdt op die ADSL-markt en je in de kou laat staan als er een provider is die er een bende van maakt. Dan ben je overgeleverd aan welwillendheid en die is bij sommige bedrijven ver te zoeken.

Zelfs fatsoen is soms teveel gevraagd. Krijg je in een maatschappij waarin alles om geld draait.
 
ghostcasper

Quote

fredstevens schreef:
Ik ben uitgenodigd na.v. mijn eigen verhaal. Weet niet hoeveel spreektijd ik daar krijg. Als ik er tijd én mogelijkheid voor heb, zal ik zeker melding maken van de vele problemen die hier op dit forum te lezen zijn.
Mocht er iemand van Orange aanwezig zijn, kan ik die na de uitzending altijd nog persoonlijk aanspreken Angry
Grin


... en effe in mekaar rossen namens ons allen............alleen namens mij is al genoeg.... Wink
Gewijzigd door ghostcasper op 30 mei 2008, 03:39
 
ghostcasper

Quote

HDJ schreef:
Het probleem met Orange is hun slechte administratie. Overal moet je achteraan en afspraken worden niet nagekomen. Het is niet gek dat veel mensen problemen met dit bedrijf hebben.

Mijn abonnement is sinds 7 april beëindigd en aangezien ik voor de hele maand betaald had zou ik nog geld terug moeten krijgen van hen.

verteel mij wat... ze hebben mij 7 maanden lang ONTERECHT zomaar ineens doorbelasting lijnhuur gerekend terwijl ik gewoon er een los kpn erbij heb en aan betaal.......al ruim 30 - 40 jaar ......
en het gaat niet weg ook.......... nu heb ik 2 lijnen , waarvan altijd 1 het wél doet !!! en kan faxen ..

5 keer gebeld, "ja ze zouden het in orde maken".......... aldus mijn eega... toen brak na 7 maanden bij mijn de P uit.....
FLinke heavvy brief getik 13 pagina's opgestuurd, en 5 maal gefaxed........
en of ik het direct verrekend kreeg !


Quote

[Maar uiteraard heb ik tot op heden geen cent gezien. Ben ook niet van plan om er nog werk van te maken,

mot je wél doen, schrijven schrijven en faxen en faxen......
Gewijzigd door ghostcasper op 30 mei 2008, 03:51
 
HDJ

Quote

ghostcasper schreef:

verteel mij wat... ze hebben mij 7 maanden lang ONTERECHT zomaar ineens doorbelasting lijnhuur gerekend terwijl ik gewoon er een los kpn erbij heb en aan betaal.......al ruim 30 - 40 jaar ......
en het gaat niet weg ook.......... nu heb ik 2 lijnen , waarvan altijd 1 het wél doet !!! en kan faxen ..

5 keer gebeld, "ja ze zouden het in orde maken".......... aldus mijn eega... toen brak na 7 maanden bij mijn de P uit.....
FLinke heavvy brief getik 13 pagina's opgestuurd, en 5 maal gefaxed........
en of ik het direct verrekend kreeg !


Het is altijd verstandig om minimaal een BelBudget abonnement van de KPN aan te houden om de doodsimpele reden dat je daarmee een hoop ellende kunt voorkomen. Niemand hoeft immers de lijn over te nemen en de kans dat ze je verkeerd aansluiten wordt een stuk kleiner aangezien je op basis van linesharing ADSL krijgt.


Quote

mot je wél doen, schrijven schrijven en faxen en faxen......


Ik zei ergens hierboven dat ik dat het geld en de moeite niet waard vind. Brieven zou ik dan aangetekend moeten verzenden wat € 6,75 per keer kost en een fax heb ik niet. Daarnaast is het maar de vraag of ze wel reageren gezien mijn ervaringen met dit bedrijf.

Voor dertig euro ga ik geen meervoud aan kosten maken. Ik weet het, Orange komt ermee weg, maar ja, so be it. Soms moet je accepteren dat dingen op een bepaalde manier gaan en dit is in mijn geval zoiets.

Ben allang blij dat ik van ze afben. Heb nu weer gewoon internet van de KPN. Dat werkt tenminste gewoon zonder dralen.
 
ghostcasper

Quote

HDJ schreef:



[quote]Het is altijd verstandig om minimaal een BelBudget abonnement van de KPN aan te houden om de doodsimpele reden dat je daarmee een hoop ellende kunt voorkomen. Niemand hoeft immers de lijn over te nemen en de kans dat ze je verkeerd aansluiten wordt een stuk kleiner aangezien je op basis van linesharing ADSL krijgt
.

Precies, dat vond ik ook, al van af het begin... had m'n berekeningen al en afwegingen toen al gemaakt, en dat kwam het voordeligste uit zo....eerst nog belplus gehouden maar later naar budget omgezet.

Wel hebben toen wel een zakelijke kpn lijn opgezegd, dat is ook veel te duur.. slaat ook nergens op...

Quote

mot je wél doen, schrijven schrijven en faxen en faxen......


t 'is tóch 30 euro is voor ons een maand eten....

Quote

Ik zei ergens hierboven dat ik dat het geld en de moeite niet waard vind. Brieven zou ik dan aangetekend moeten verzenden wat € 6,75 per keer kost en een fax heb ik niet. Daarnaast is het maar de vraag of ze wel reageren gezien mijn ervaringen met dit bedrijf.


Ja, klopt las ik , moeite, tja...... als je je gram maar lekker kan halen, dat is erg fijn hoor ! Maar je hoeft niet aangetekend te doen hoor, het komt toch wel aan, en faxen msschien bij een bekende........ hell even I wil fax it voor je als je dat zou believen.
't is en blijf jou geld. in guldens is het toch weer effe een groot bedrag..
Je kan het zelfs via een deurwaarder terug laten halen, of is daar een minimum bedrag aan verbonden.? kost jou toch niets, orange betaald wel... jij staat toch in je gelijk?


Quote

Voor dertig euro ga ik geen meervoud aan kosten maken. Ik weet het, Orange komt ermee weg, maar ja, so be it. Soms moet je accepteren dat dingen op een bepaalde manier gaan en dit is in mijn geval zoiets.


sure, maar Orange komt er niet mee weg, als je een paar postzegeltjes van weet ik veel, 2 kwartjes ofzo aan een paar gewone brieven verspilt, Dat kan het al doen, Als jij een kopie van je verzonden brief achter houdt is dat net zo sterk als aangetekend !!!

Dat kan het al doen..... je mot je niet gek gaan bellen naar de helpdesk, dan kost het inderdaad meer... dan heb je groot gelijk...
Maar zeg het maar hoor , ik fax ze wel gek voor je....... wat jij wilt ;-)

ik zag hier ergens wat nummers voorbij schieten in dit forrum die gewoon lokaal tarief zijn, misschien is dát wat voor je...?

Quote

Ben allang blij dat ik van ze afben. Heb nu weer gewoon internet van de KPN. Dat werkt tenminste gewoon zonder dralen.


tja oke , jou keus .... respecteer ik ............

Blij toe voor je......

greetz, en surfs'up!
ghost.
 
Lizard
Het probleem was dat er ook een (prive) gsm nummer bij stond.
En omdat wij onafhankelijk willen zijn tov Orange is deze informatie verwijderd.

(Dit na intern overleg.)
Gewijzigd door Lizard op 19 juni 2008, 09:20
 
Tiger

Quote

Annelies55 schreef:
Ik ben van telfort naar online gegaan me grootste fout die ik kon maken.
6 juli kreeg ik online en het werkte tot 13 juli goed daarna erop en eraf, maar vanaf 18 juli is het hopeloos met ze, deed helpdesk bellen en die schoven het elke keer op de kpn dat die lijn van kpn niet goed was terwijl ik zei dat de modem niet goed is. Afgelopen donderdag monteur van kpn lijn doorgemeten de lijn is perfekt ik heb elke keer screens gemaakt met datum en tijd dat de de modem geen kontakt kon maken ik heb nu in totaal over de honderd screens. Ik belde donderdag op terwijl de monteur van kpn er nog was en zei dat de lijn in orde is maar de modem niet zei die van de helpdesk zasl gelijk een order maken dat u een nieuwe modem krijgt en die ontvangt u dan zaterdag. Zaterdag geen modem dus me man vanmorgen gebeld en nu blijkt dat ze pas zaterdag die order gedaan hebben in plaats van donderdag nu moet ik tot donderdag weer wachten. Wij willen weg bij online maar ze dreigen ermee dat ik een jaar contract heb dus niet weg kan bij hun. Ik vind ONLINE een waardeloze provider die niet eens hun beloftes nakomen weet iemand of het waar is dat ik niet bij hun weg kan,

Ik heb persoonlijk een mail gestuurd naar tros radar met alle screens.


Problemen vanaf 18 Juli is toch al 2 weken ellende stel ze maar in gebreke normaal hebben ze dan 3 weken de tijd om de zaak in orde te maken zo niet dan kan jij je contract laten ontbinden wegens wanprestatie omdat ze niet leveren waarvoor jij betaald.
Eigenlijk zou Online eens goed afgerekend moeten worden op het feit dat ze hun probleem afschuiven op kpn dat de lijn niet goed zou zijn wat hier weer het tegendeel blijkt te zijn.
Mails sturen naar Tros Radar heeft m.i. ook geen zin want op tv wordt daar een hoop blabla over gedaan maar levert uiteindelijk ook niets op.
 
prospector
overal worden fouten gemaakt lijkt me? Wel vreemd dat je al belt, dat dan pas enkele dagen later de order wordt geplaatst.
Maar als je aan een jaar contract vast zit kun je het inderdaad niet zomaar laten ontbinden. Je zult ze minimaal schriftelijk in gebreken moeten stellen.
Daarnaast, als online een nieuw modem opstuurt en het werkt weer niet, dan zou je toch weer langer geduld op moeten brengen, Online doet er dan namelijk alles aan om je te helpen.

Ik begrijp de frustraties, zonder internet kunnen we bijna niet meer.
 
mahinder3
Ik heb het zelfde probleem mijn internet doet het niet en ik kan ook niet bellen en als je wilt bellen moet je een 0900 nummer bellen en dat kost mij ook veel geld. Je hebt een paar dagen geen verbinding en je moet het wel netjes en optijd betalen
 
TCP_IP
Mahinder heeft geen topic gestart zag ik net Pfft

Mahinder, als je een probleem hebt open dan een topic met zoveel mogelijk informatie. Wellicht dat wij je kunnen helpen!
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ACTIE!! Mail aan Tros Radar, iedereen meedoen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Actie: Gratis Fox Sports 1, 2 en 3! Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 1 02 aug 2019
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Advertentie