obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nederland Wereld Kampioen?
Wanabo
Wat denk jij!

Ik weet 't zeker, Nederland wordt geen wereld kampioen! Shock
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Richard
Grappenmaker.Grin
Greetings, Richard.
 
Tiger

Quote

Wanabo schreef:
Wat denk jij!

Ik weet 't zeker, Nederland wordt geen wereld kampioen! Shock


Je hebt volkomen gelijk maar ik kan dit item niet plaatsen in dit forum dus hang er maar een slotje op.

groetjes, Tiger
 
Funny2k
Ik ben er bang voor dat ze het niet gaan halen maar ik hoop het natuurlijk wel...
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Puma
ze halen misschien de kwartfinale wel, maar ik denk niet dat ze wereldkampioen worden. Als ze spelen, ben ik helemaal in het oranje en er hangen overal vlaggetjes etc. Dus ik steun ze wel, maar verwacht niet dat ze wereldkampioen worden.
 
Jerooney
gezien de andere wedstrijden heeft nog geen een land me echt ge?mponeerd. Tsjechi? speelde sterk maar verder was er geen echte uitblinker in de openingsduels. Ik schat de kansen van oranje toch wel wat hoger in gezien de tot nu gespeelde wedstrijden.

Dus wie weet straks allemaal in de Amsterdamse grachten bij een lekkere 30 graden Smile
 
Wanabo

Quote

Tiger schreef:
Je hebt volkomen gelijk maar ik kan dit item niet plaatsen in dit forum dus hang er maar een slotje op.

groetjes, Tiger


Het topic staat in de zeurdoos! Grin Hier mag alles let wel even op de begeleidende text.Shock

Zeurdoos
Algemeen
Algemeen, maar niet gemeen. Cool

http://online.gebruikers.eu/forum/index.php
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:08
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tiger

Quote

Wanabo schreef:

Quote

Tiger schreef:
Je hebt volkomen gelijk maar ik kan dit item niet plaatsen in dit forum dus hang er maar een slotje op.

groetjes, Tiger


Het topic staat in de zeurdoos! Grin Hier mag alles let wel even op de begeleidende text.Shock

Zeurdoos
Algemeen
Algemeen, maar niet gemeen. Cool

http://online.gebruikers.eu/forum/index.php


Richard zei al dat je een grappenmaker was, dit was ook als grap bedoelt.

groetjes, Tiger
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:08
 
Richard
Nee wat ik schreef was niet echt als grap bedoeld.Smile
Ik vond het wel grappig eigenlijk dat Wanabo het zo zeker wist, ik zelf geloof er namelijk niet in. Zou het al een prestatie vinden als ze tot aan of net voorbij de kwartfinales zouden komen.

Maarja, men wete maar nooit en ik ben geen voetballiefhebber, dus men hoeft mij niet serieus te nemen met m'n uitspraken in deze.Grin
Greetings, Richard.
 
mischa
Voetbal liefhebber of (ike) niet, je hebt toch altijd dat wij (oranje) gevoel.

En een feestje in de buurt is gezelliger dan een K*** stemming.
Dus van mij mogen ze wel kampioen worden.
Livebox + telefonie /SMC modemrouter + WIFI als switch en accesspoint in gebruik / 16 poorts 100Mbit switch / AMD AThlon 2800+ + 2GB + 200GB SATA + ATI X800
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nederland Wereld Kampioen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
HG655D en standaard verkeerde landcode (CA = Canada) ook als Nederland (NL) is ingesteld Huawei configuratie en problemen : 5 09 dec 2013
Advertentie