obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
orange adsl family en LW904 problemen
Webdesigner
Beste mensen,

ik heb orange adsl en mijn router is lw055. Het lukt maar niet om het te installeren. Ik heb van alles geprobeerd.

Ik heb een keuze uit
DHCP
PPTP
PPPoE (ADSL user)
STATIC IP

Als pppoe , lukt het niet echt. ik voer mijn username en wachtwoord maar ik heb dan geen connect. Moet je @orange.nl bij gebruikersnaam plaatsen?

Ik heb de manual en die voer ik zorgvuldig uit, maar dan nog doet hij het maar niet :S

Mijn orange modem is trouwens Ethernet PSTN Starter Modem

kan iemand me informeren.

gr
 
TCP_IP
heb je nu een modem EN een router??... ik zie lw055 en lw904..

kun je iets specifieker zijn over hoe het ook allemaal aangesloten is enzo, vanuit hoofdaansluiting tot je pc
 
Webdesigner
LW904 is het pakket.

lw055 is de router die heb ik vervolgens aangesloten aan de modem. en de internetkabel gaat van de router naar de pc toe. ik kom mysweex binnen maar ik weet niet welke wan settngs ik moet gebruiken. PPPoE denk ik zelf.
 
TCP_IP
http://www.sweex.com/documents/LW904/2/LW055_manual_ned.pdf

handleiding van je router, staat ook verbindingsinstellingen tussen (blz 12)... kijk eens of je hiermee aan de slag kunt
 
rrozema
En neem dan ook gelijk even de modem instellingen voor ADSL extra door in onze faq pagina over adsl instellingen. Daar zul je o.a. zien dat je niet PPPoE moet hebben maar 1483 Bridged IP (RFC1483) LLC. Bij ADSL extra hoef je hierdoor geen user name en password in te voeren.
 
Webdesigner
Hoi, die manual heb ik al. alvast bedankt daarvoor, maar die 1483, snap ik niet echt. waar moet ik die invullen? ik heb de fag voor mijn neus. Maar ik heb geen flauw idee waar ik die moet invullen.
 
Webdesigner
routersweexuh4
Gewijzigd door Webdesigner op 04 maart 2008, 15:08
 
Webdesigner
sweexroutersk3
 
Webdesigner
wat je nu op de plaatjes ziet is wanneer de router op standaard staat. nu weet ik niet waar ik dit gegevens moet intypen.

ADSL Extra (Family)

Provider Orange
Abonnementsvorm ADSL Extra (Family)
Verbindingsprotocol 1483 Bridged IP (RFC1483) LLC
VPI / VCI 8 / 35
Primary DNS server: 194.134.5.55
Secondary DNS server: 194.134.5.5
ADSL modulatie: G.992.1 - G.DMT
 
Webdesigner
zonder een router doet mijn orange het prima, maar zodra ik router installeer dan kom ik niet eens internet binnen vanaf de pc waarin mijn kabel mee aan is gesloten.

heel vreemd dit. ik had daarvoor casema, en daar kon ik gemakkelijk in, maar dit is echter een ander verhaal.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'orange adsl family en LW904 problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Advertentie