Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
SpeedTouch 716v5
|
|
cmk |
Geplaatst op 05 March 2008, 21:28
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 26 Dec 2006 |
Ik heb sinds een paar weken Orange ADSL. Ik heb een upgrade gedaan van Wanadoo ADSL Go naar Orange ADSL, met deze omschakeling wordt de totale abonnementskosten lager (17,95) en de snelheid groter (4Mbit/1Mbit) Daarbij heb ik een ethernet PSTN modem erbij gekregen. Dit werkt allemaal perfect maar nu het volgende, ik wil nu weer gebruik maken van mijn draadloze Speedtouch 716v5. (mijn draadloze ADSL Router die op mijn vorige abonement werkte) Hoe moet ik deze configureren zodat ik : a) deze ipv de ethernet PSTN modem gebruik of b) deze achter de ethernet PSTN modem gebruik. Mijn voorkeur gaat naar optie a) maar bij het verkoop praatje van het nieuwe abonement werd al gezegd dat dit waarschijnlijk niet mogelijk is. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 05 March 2008, 21:57
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Orange ADSL Family: * VPI/VCI: 8/35 * Protocol: EthoA (Ethernet over ATM) * Encapsulation: RFC 1483 Bridged IP LLC * Wan Ipaddress: automatic (via DHCP) http://www.orange.nl/helpdesk/internet_vaste_telefonie/verbinding.html werkt het niet... upt kabel van modem naar een LAN-poort op je Router (niet je WAN poort dus), en je dhcp server van je router uitschakelen . of utp kabel in je WAN-poort en iets met static ip vinden als protocol... weet nou ff 1 2 3 zo niet meer uit me hoofd... lange dag gehad |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SpeedTouch 716v5', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? | Eigen modem configuratie en problemen | : 4 | 18 May 2015 |
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem | Eigen modem configuratie en problemen | : 4 | 14 May 2015 |
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 | Eigen modem meer apparaten aansluiten | : 3 | 07 Oct 2014 |
FTPserver achter Netgear router achter Speedtouch 516 v6 niet bereikbaar vanaf internet | Eigen modem meer apparaten aansluiten | : 2 | 19 Jul 2012 |
Speedtouch 546 v6 hoe instellen? | Eigen modem configuratie en problemen | : 21 | 28 Feb 2012 |
Advertentie