obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Wanadoo wordt orange
Funny2k
Ben ff wat aan het rondneuzen op de nieuwe site... Maar is het nu duurder geworden voor nieuwe abonee's?

Quote

Onbeperkt internetten en bellen. Binnen Nederland bel je voor 0 cent per minuut naar vaste nummers. Voor bellen naar je voicemail en andere Orange vaste nummers betaal je geen starttarief.
Ç 29,95 per maand. Na 12 maanden Ç 39,90 per maand


Ik dacht dat ik maar max 29.95 ga betalen na het eerste jaar.. .en nu krijg ik iets van 2 euro per maand korting!

EDIT:

Ben er al aan uit... Die Ç 39.90 is de prijs icl. overname van de "oude" kpn lijn door Orange!
Gewijzigd door Funny2k op 27 juni 2006, 13:40
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Puma
wow, wou net zeggen. dan worden ze ineens wel duur.
 
Funny2k

Quote

Senoer schreef:
wow, wou net zeggen. dan worden ze ineens wel duur.


dat dacht ik in eerste instantie ook... want ze haden beloofd dat de prijzen hetzelfde zouden blijven had ik ergens gelezen.
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Richard
Ja precies, ik krijg ook 2 euro korting, in het contract stond dat ik het eerste jaar 27,95 zou betalen en na 12 maanden 29,95.
Als ze nu omgaan naar 39,95 ben ik weer pleitte bij Wanadoo/ Orange tegen die tijd, want dan heb ik voor 2 euri meer een 16-24 mbit aansluiting incl. newsserver.

Greetings, Richard.
 
Richard
Ah laat maar, ik zie het al, iemand heeft niet goed gelezen.
Er verandert helemaal niets.
Ga maar eens bij de tarieven kijken.
Wat je ziet in de aanbieding is INCLUSIEF telefonie als Orange de telefonie overneemt. Dan krijg je dus 29,95 en daar komen die 9,95 vastrechtkosten bij (zie tarieven onder ADSL) en dan zit je aan 39,90 in totaal.

Als je gewoon zelf je KPN Belbudget of kaalkoperlijn houdt en de telefonie niet volledig over laat nemen door Orange, blijft de prijs ook gewoon 29,95.
Storm in een glas water dus.Wink
Greetings, Richard.
 
Funny2k

Quote

Richard schreef:
Ah laat maar, ik zie het al, iemand heeft niet goed gelezen.
Er verandert helemaal niets.
Ga maar eens bij de tarieven kijken.
Wat je ziet in de aanbieding is INCLUSIEF telefonie als Orange de telefonie overneemt. Dan krijg je dus 29,95 en daar komen die 9,95 vastrechtkosten bij (zie tarieven onder ADSL) en dan zit je aan 39,90 in totaal.

Als je gewoon zelf je KPN Belbudget of kaalkoperlijn houdt en de telefonie niet volledig over laat nemen door Orange, blijft de prijs ook gewoon 29,95.
Storm in een glas water dus.Wink


Daar was ik ook al achter.. Khad idd niet al te goed gelezen en te snel geschreeuwd Grin
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Richard
Okido.Grin
Greetings, Richard.
 
Puma
in dat geval, gaat ie op slot.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanadoo wordt orange', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen : 3 23 mei 2018
DHCP wordt automatisch statisch Zyxel configuratie en problemen : 4 27 feb 2017
Internetverbinding wordt steeds slechter Algemeen : 10 31 mrt 2015
Een keer per dag wordt mijn VDSL verbinding vernieuwd Algemeen : 10 22 jan 2013
Wachtwoord op dit forum wordt niet onthouden Wat ontbreekt er op dit forum? : 8 03 nov 2012
Advertentie