obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Poorten open zetten in lvebox voor hulp op afstand
zomerbloem
Kan iemand mij zeggen welke poort extern bureaublad is. Ik kan namelijk geen hulp op afstand doen. Ik krijg geen verbinding met de andere pc. Dus graag het poortnummer van de live box poort extern bureaublad?Smile
 
rrozema
www.portforward.com heeft alle antwoorden voor je op dit soort vragen. In dit geval weet ik 'm ook uit m'n hoofd: TCP 3389.
 
TCP_IP
geen verbinding met andere pc, lijkt alsof je bedoeld dat je intern (in je eigen LAN) een remote desktop wilt opzetten?
ff op rechtermuisknop deze computer>> tabblad verbindingen van buitenaf en ff "extern bureaublad" aanvinken
 
salty677
haal dit progje maar op gratis voor particulier bij

http://www.teamviewer.com/nl/index.aspx

succes en je zal zien dat er geen instelling nodig is livebox of firewal niets moeilijk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten open zetten in lvebox voor hulp op afstand', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Open the gates! Please.. Zyxel configuratie en problemen : 1 07 nov 2019
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Advertentie