obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Video: Orange Klachten - Kassa Vara NED1 15-03-2008
orange07
Orange Klachten - Kassa Vara NED1 15-03-2008

Het video fragment is hier te downloaden
http://www.sendspace.com/file/4mq8wp
Gewijzigd door orange07 op 15 maart 2008, 21:36
 
lolrange
Voor mensen die graag streamen met hun ´snelle´ abo :p

http://www.veoh.com/videos/v6444657d2...57d27cNEFh
Gewijzigd door lolrange op 17 maart 2008, 19:21
 
orange07

Quote

therodge schreef:
Probeer deze link eens. Die moet werken...!!


link werkt nu wel hoor
 
MR
Wrijf het er maar in, wil de video bekijken...downloadsnelheid 14,8 kbs en dalend......Shock
 
Peter_L

Quote

orangemaat schreef:
ik ben al lang een wanadoo/orange klant en heb 1 maand geleden besloten om een livebox en 8Mbit/s abbonement bij orange te nemen, heb vorige week de livebox binnen gekregen en gister ben ik begonnen met de LB te installeren zoals orange zei niet eerder als 14-3-08 installeren want dat kan problemen opleveren. eerst het isra-punt aangepast. na de installatie wou ik graag die 8Mbit/s ervaren en ging naar http://speedtest.bbned.nl om de snelheid te testen en hij gaf aan dat er maar 1.94Mbit/s uit de lijn kwam. dat is mij niet beloofdAngry

nou heb ik net kassa gezien en daar was een meneer met precies hetzelfde probleem (zijn er vast meer) namelijk dat het trager als zijn vorige internet van orange was bij mij was het 320KB/s nu op sommige momenten 130KB/s dat is leukSad

dat mannetje van orange die zo binnensmonds praatte had bij kassa een hoop beloftes namelijk dat midden april alle verbindingen optimaal zijn. U leest het goed ZIJN niet WORDEN. en dat de babbelbox van orange verbeterd wordt.

als het ze lukt om midden april mij te voorzien van die snelheidsverhoging dan blijf ik, en anders ook want zit zo leuk aan het jaarcontract vastShock

Ik ben benieuwd


Hoi
nee hoor je zit NIET aan het jaarcontract vast als orange medio april de snelheid nog steeds niet verhoogt heeft. De nieuwe klanten (degenen die na 27 aug 2007 een abbo hebben afgesloten)hebben namelijk een contract voor de verhoogde snelheid.Orange komt zijn contractuele verplichtingen niet na en dan kun je het contract gewoon ontbinden

peter
 
Peter_L
Hoi allemaal

Als ex-oranger heb ik de uitzending van Vara Kassa met belangstelling gevolgd. Ik vond het weer een aardig zoethoudertje. Ik hoop voor jullie dat Orange zich deze keer aan de afspraken houdt en ik hoop dat jullie zo slim zijn om je abbo te ontbinden als de snelheidsverhoging half april nog niet geregeld is.

Oh ja en degenen die al langer als 21 dagen op een (werkende) verbinding wachten kunnen nu dus kosteloos en zonder problemen van Orange af. Dat is nu keihard verklaard.

Peter
 
lolrange
En daarna doen ze hoppelijk de snelheid van hun trouwe oude klanten omhoog! ze hebben nog tijd tot oktober anders ben ik weg. Frown

Ongelukkige klant met adsl direkt (1mb ).
Gewijzigd door lolrange op 16 maart 2008, 00:14
 
darkbillie
nou de meeste onder jullie hebben nog ene redelijk internte met 130 kb dara zou ik teminste al beetje tevreden mee zijn niet veel maar ene beetje...zelf heb ik ook de 4mb wat ook inderdara verhoogd zou worden (dan het bekende verhaal) maar mijn download is slechts onder de 10 KB....af en toe schiet die uit naar 20 kb en 50kb maar dara blijft het ook bij dus als ze inderdaad eind maar half april het internet nog niet verbetert hebben ga ik dara de ramen in gooien met de livebox ShockShock
 
lolrange
Ik kan me die lage snelheden bijna niet voorstellen weet je zeker dat er niemand anders op de lijn bezig was of staat je wlan open?

 
MR
Halleluja, tweede poging om de videolink binnen te halen. Mijn downloadsnelheid is meer dan VERDUBBELD!! (dat wil zeggen van van 14,8 kbs naar 32,1 kbs). Mijn schoonouders bellen nog in, zij halen 45,6 kbs....Denk dat ik hem daar maar ga kijken
En nee, er staat niets anders open, vaste ethernetkabelverbinding direct met de modem....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Video: Orange Klachten - Kassa Vara NED1 15-03-2008', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zijn de klachten bij online minder bij vdsl? Algemeen : 8 27 dec 2015
Zeer slechte oplossing klachten Klacht over Online : 5 14 okt 2015
klachten centrum waardeloos Algemeen : 2 29 dec 2014
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Advertentie