obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Internet bij downloaden via nieuwsgroepen langzaam
mesa57
@guus : post je download grafiek ook eens hier ter lering ende vermaek Smile
 
Puma
Het is toch logisch dat het langzaam is? Of ben ik de enige die de logica daarin ziet?

Wanneer je onder de douche staat en iemand anders draait de kraan beneden los, dan spring je toch ook opzij, omdat je anders verbrand of vriest (afhankelijk van wat ze open draaien Wink)

Oplossing:

In je newsreader de snelheid iets limiteren. Ook al is het 100 KB/s. Zolang de pijplijn iets meer speling heeft, dan kun je fatsoenlijk door blijven gaan.

ps. Mag ik ook mee doen met een screenshot?
naamlooswy6.th

btw. Dat is een dedicated server van 210 dollar per maand. Niet echt eerlijk....:p DVD is in 4 Min binnen Grin
Gewijzigd door Puma op 19 april 2008, 01:15
 
guus
Ja heb geen payserver. Wil er nog een gaan nemen vandaar dat ik de prijzen weet.
 
mesa57
Wow Puma, maar dat is dan ook geen Orange adsl he ?
 
Puma
Nee!

Dat is een server wat ingehuurd wordt voor anderen doelen Wink

Te huren bij een hosting bedrijf in Duitsland. Speciaal daarvoor ingericht.
Gewijzigd door Puma op 19 april 2008, 12:54
 
luukg
wel duur 210euro per maand... dan wacht ik toch liever 2uurtjes (en met mijn huidige orangesnelheden 6uurtjes) voor ik de film kan kijken Pfft
 
rrozema
Puma heeft die dvd dan wel heel snel op z'n server in Duitsland staan, maar daarna moet ie om de film te gaan bekijken, 'm eerst nog weer downloaden naar z'n huis met dezelfde snelheid als wij...

Toch is het wel lekker werken, zo'n dedicated lijn in een data center.
Gewijzigd door rrozema op 19 april 2008, 15:16
 
Puma
[offtopic]
Zoals ik al zei. Het is niet voor prive doeleinden.

Maar voor me BT t.r.a.c.k.e.r!

ps. Nee, ik geef geen link!! Zoek het maar op.[/offtopic]
Gewijzigd door Puma op 20 april 2008, 00:40
 
mesa57

Quote

rrozema schreef:
Puma heeft die dvd dan wel heel snel op z'n server in Duitsland staan, maar daarna moet ie om de film te gaan bekijken, 'm eerst nog weer downloaden naar z'n huis met dezelfde snelheid als wij...

Dat schiet ook niet op he Cool
 
m0nk
Somers, ik heb hier het zelfde.
Naar mijn idee hebben ze een limiet op usenet verkeer gezet.
Ik download zelf rond de 200/300kb/s en ik heb adsl extra 8mbit.
2 week geleden was dat nog 4mbit maar zoals iedereen wel weet is orange tering traag de laatste 3maand. En dat zal er dan ook wel iets mee te maken hebben.

Dit ligt trouwens echt niet aan de nieuwsserver het is gewoon orange die het zit te beperken. Zelf heb ik het bij xsnews.nl

Gewoon afwachten en anders even een belletje plegen alleen weet ik uit eigen ervaring dat dat vaak niet werkt.
Gewijzigd door m0nk op 20 april 2008, 12:58
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet bij downloaden via nieuwsgroepen langzaam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Advertentie