obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie?
I R Baboon
Hij staat in de openingspost erbij!

Merci voor de feedback...Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
eze2601
Zet er ook ff de Fritzbox 7360 bij (getest met 30/3)
 
I R Baboon
Staat nu ook ertussen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Ano
Sinds een paar dagen heb ik dit ADLS2+ modem draaiende, incl. VoIP van Online: TP-Link TD-VG3631.
Ik geloof niet dat deze opmerking uit de eerste post nog actueel is:

Quote

Online telefonie werkt uitsluitend met door Online geleverde routers (livebox of speedtouch). Als je een ander (eigen) modem aansluit -zelfs al is het ook een livebox/speedtouch-, kun je geen gebruik meer maken van Online telefonie. Het online telefonie nummer is gekoppeld aan het modem dat door Online wordt geleverd en kan niet met andere modems gebruikt worden. Als alternatief kun je wel gebruik maken van andere voip providers.

Weliswaar moest ik zelf de loginnaam en password voor de VoIP verbinding uit de webinterface van de Huawei uitlezen, maar die account werkt blijkbaar ook gewoon op andere VoIP apparaten.
 
jms319
Zet ook de FB7340 er in de openingspost maar bij en de FB7390. Ook die draaien zonder problemen.
 
I R Baboon
Alle modems staan nu erbij! Ik heb de verouderde tekst over de Livebox een beetje aangepast.

Bedankt allemaal!
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dyve
Zyxel P-2812HNU-F1 werkt ook.
 
I R Baboon
Staat in het lijstje... Thumbs Up
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
WitteKat
Hoe weet ik voor de aanschaf of een modem werkt met de aansluiting van Online? Op welke specificaties moet ik letten? Ik dacht zelf aan de Linksys X1000 maar zal die het doen na het invoeren van de juiste instellingen?

http://www.linksys.com/nl-eu/products/gateways/X1000
 
Lutz
Het hangt ervaan af of je een ADSL(2+) of VDSL2 aansluiting hebt. Dat kan je zelf controleren op je Huawei. Kijk bij WAN welke verbinding aktief is.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie