obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie?
I R Baboon
Ja, de tweede router wordt via LAN aangesloten.

En hier zie je de instellingen: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...post_46607
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Rikkemans
Misschien had ik het beter niet kunnen doen.. Mijn internet is alleen maar trager geworden, en variƫert heel erg in snelheid.
Tips waar ik evt. nog naar kan kijken?
 
I R Baboon
Wat is trager?
Zonder cijfers en een vergelijk met de oude situatie kunnen we niets doen voor je.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Heel belangreik is voor ons: gebruik je nu nog het online modem of een ander modem?

Welke intrainwaarden heeft het modem?

Technisch gezien kan je of een alternatief modem aan de ADSL lijn aansluiten, of een router achter de Huawei. Een gigabit verbinding bekabelt met je NAS levert alleen voordelen op, mits je nog meer computer bedraad gaat ansluiten.

Anders is de draadloze verbinding de beperkende factoor.

Persoonlijk heb ik wat computers bedraad aan een Gigabit hub aangesloten, en het verschil in snelheid is enorm bij file transfer onderling.
Gewijzigd door Lutz op 21 mei 2014, 19:27
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
stef93
Werkt interactieve tv ook nog gewoon als je een eigen modem gebruikt?
 
I R Baboon
Ik vermoed van wel, maar ik kan je dat niet garanderen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
eze2601
hier werkt interactieve TV met de Fritz!box 7360
 
I R Baboon
Dat is goed nieuws!

Bedankt voor de bevestiging.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
FredF
Bij mij werkt de Fritz!box 7390 niet meer samen met de Interactieve TV. Toen ik de Interactieve TV kreeg heeft het wel even gewerkt.
Als ik de ZyXel er tussen zet werkt de TV wel. Volgens de meneer van de klantenservice houden ze bij online een database bij van de modems die toegang hebben.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Het zou kunnen dat ze het Mac adres registreren, maar dat kun je tegenwoordig bij de Fritz!box niet meer veranderen.
 
Lutz
Kan je niet de Fritz!Box achter de Zyxel hangen?

Indien je bij de Fritz!Box de Mac Adresse niet meer veranderen kan dan ben je snel uitgeteld.

Success!
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie