obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
port 563 of 119 forwarden..
donnie
Hey..
Ik probeer me poorten te openen op me pc..
Eerst was op me livebox open zetten dmv van standaard gateway en in windows firewall genoeg. maar nu staat die niet meer open..
Wat doe ik fout? ik doe alles goed en het heeft ook eerder gewerkt.
Ik heb al gereset en alles..
 
TCP_IP
dacht dat port 119 al standaard open stond *-)
als alles weer op fabrieksinstellingen staat kun je toch onder kopje 'firewall' op 192.168.1.1 poort weer opnieuw forwarden?

heb je nog een andere firewall actief staan >?
 
Richard
Poort 119 staat dicht, net als de rest.
Wel uitgaand staat die standaard open, logischerwijze.

Waarom wil je die poorten openen Donnie? Om bijv. op een newsserver te kunnen downloaden hoef je echt geen poorten open te zetten

Greetings, Richard.
 
donnie
als je die pporten open gaat die toch sneller?
poort 563 en 119 btw..
maar zowiezo andere lukken ook niet meer :S?
 
Richard

Quote

als je die pporten open gaat die toch sneller?

Wat een onzin, wie heeft je dat wijs gemaakt?

Normaliter in de Livebox is het zoals hier reeds omschreven, naar 192.168.1.1 dan tabblad firewall, toevoegen, en dan de vakjes invullen en niet vergeten "active" op YES te zetten uiteraard.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'port 563 of 119 forwarden..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Admin web interface move to a different port Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 09 jul 2019
fritzbox en port sharing Eigen modem configuratie en problemen : 5 18 dec 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Geen port mapping pagina? Huawei configuratie en problemen : 4 16 mei 2016
Advertentie