obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
15 april wie heeft er wel geluk en nu verder?
hemmes35
tja ben benieuwd hoe het bij julie verloopt
ben net als zo vele dupe van orange
heb het nog steeds niet draai op nog niet eens 4 mbit terwijl ik 8 moest hebben
ik ga morgen bellen
en onder houd jullie er van
ben ook benieuwd naar jullie akties ???

m.v.gr hemmes AngryAngryAngry
 
AxelF0leyoo7
Ik heb als een van de weinigen geluk denk ik Smile
van 4 naar 8Mbit en zeer stabiel (alleen zo nu en dan de telefonie die moeilijk doet)

259753192
 
XaTu-nl
Sinds 8 april volg ik dit forum, omdat ik opeens van 550KB/s naar 690 KB/s ging. Ik vond het bestWink. Maar na vandaag heb ik nog maar 440KB/s. Wacht het even af voordat ik contact op ga nemen met orange. Beetje mijn snelheid verlagen, zonder dat ik er iets van weetAngry

begin vandaag nog 470KB/s, vanavond 440KB/s en nu zelfs 420KB/sSad
Gewijzigd door XaTu-nl op 15 april 2008, 23:39
 
hemmes35
okee hier de mijne ik kom uit prov groningen is meschien leuk om te weten waar iedereen zit kunnen we het ook een beetje volgen

en mijn live box geeft ook 8mbt aan lachertje toch morgen (vandaag) gaan we bellen wordt vervolgt

m.v.gr hemmes

URL=http://www.speedtest.net]259854640[/URL]
Gewijzigd door hemmes35 op 16 april 2008, 00:05
 
TCP_IP
doe eens snelheidstest op speedtest.bbned.nl
speedtest.net is ook niet superbetrouwbaar hoor !! en tja als je een server duizenden kilomters verder gebruikt zal het idd wat lager uitvallen
probeere groningen/ mechelen of 1 in duitsland
 
TCP_IP
hmm zit je met kabel of draadloos dan tukker?? 2,5mbit is idd niet veel nee
 
Puma
Stap toch over man!!! Al dat gezeik elke keer weer over Orange.
Volgens mij zijn jullie gewoon verwende jochies die absoluut geen zeggenschap hebben over de verbinding, waar jullie zo vaak over klagen op het forum hier


Sorry hoor, maar ik word er een beetje gallisch van. Als je zoveel trammalant hebt, dan stap je toch over? Contract? Daar kun je onderuit komen!
Orange komt de voorwaarden in de contract niet na namelijk.

Typ voor de grap eens in hier: snelheid
Je krijgt 101 verschillende topics met één inhoud: zeiken zeiken en nog eens zeiken. Maar actie ondernemen? Die zin is ver te zoeken.

Puma out
Gewijzigd door Puma op 17 april 2008, 00:31
 
jan groen

Quote

Puma schreef:
Stap toch over man!!! Al dat gezeik elke keer weer over Orange.
Volgens mij zijn jullie gewoon verwende jochies die absoluut geen zeggenschap hebben over de verbinding, waar jullie zo vaak over klagen op het forum hier


Sorry hoor, maar ik word er een beetje gallisch van. Als je zoveel trammalant hebt, dan stap je toch over? Contract? Daar kun je onderuit komen!
Orange komt de voorwaarden in de contract niet na namelijk.

Typ voor de grap eens in hier: snelheid
Je krijgt 101 verschillende topics met één inhoud: zeiken zeiken en nog eens zeiken. Maar actie ondernemen? Die zin is ver te zoeken.


Puma out


Sorry hoor maar ik vind dit een opmerking die een SUPER beheereder niet waardig is. Er hebben zeer veel mensen problemen met Orange. Het is zeer moeilijk om bij een loge organisatie als Orange je gelijk te krijgen. Ik heb zelf geen problomen met snelheid o.i.d. Sterker ik ben best wel tevreden...maar mensen die niet te vreden zijn moeten daar hier over kunnen praten.
Gewijzigd door jan groen op 17 april 2008, 15:59
 
Puma
Dat is waar ik mij aan erger!

Mensen die absoluut geen tijd insteken om even te zoeken, maar klakkeloos een topic openen.

Vervolgens sluit ik de topic en de hel barst los bij de gebruiker!

Ik vind het wel goed geweest met de bedreigingen via mails!

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '15 april wie heeft er wel geluk en nu verder?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wie heeft ervaring met opzeggen? Algemeen : 5 28 mei 2015
Geen Interactieve TV. Melding: Starting TV decoder... Verder niet! Opleveringsproblemen : 3 03 mrt 2015
[Opgelost] Wie heeft TP-link TD-8816 modem werkend kan mij helpen? Eigen modem configuratie en problemen : 7 06 aug 2013
Help, mijn PS3 heeft UPnP & NAT problemen. Huawei configuratie en problemen : 11 13 apr 2013
Heeft de HG655d hub of switch functionaliteit? Huawei configuratie en problemen : 1 28 nov 2011
Advertentie