obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
LM met wireless printer
RonaldZ
Hallo allen, ben nieuw hier en heb de zoekfunctie gebruikt, maar niets gevonden.

Mijn probleem is dat ik één vriend heb met een LB met Wifi, usb enz. :-))
Hij heeft 1 laptop, met wifi en deze hebben we geinstalleerd/aangesloten. So far so good.
Hierbij viel het mij op dat alleen PC/devices waarvan het MAC-adres geregistreerd staat in de LB kunnen verbinden, maar dat deze functie niet uitgezet en/of handmatig gemanipuleerd kan. Hoe sluit ik dan nu zijn nieuwe wireless HP Photosmart C6100 All-in-One aan? Zie geen mogelijkheid om daar een installatie CD-Rom in te doen.

Wie helpt? Bij voorbaat dank voor de moeite.
 
TCP_IP
Hierbij viel het mij op dat alleen PC/devices waarvan het MAC-adres geregistreerd staat in de LB kunnen verbinden, maar dat deze functie niet uitgezet en/of handmatig gemanipuleerd kan.


daar is het reg-knopje voor onderop de livebox (zet mac-adres filter paar minuten uit zodat je verbinding kan maken en dan word je mac adres in de tabel opgeslagen)
mac-adres filter is alleen van toepassing voor wifi overigens
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LM met wireless printer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
printer verbinden met HG655D Frequently Asked Questions : 2 27 feb 2017
AC750 Wireless Dual Band Gigabit ADSL2+ Modem Router Eigen modem configuratie en problemen : 2 22 mei 2016
No Wireless (huawei hg655d) Algemeen : 3 17 sep 2015
HG655d configureren voor Canon printer?? Huawei configuratie en problemen : 7 25 jun 2015
Problemen Wifi verbinding Huawei met HP printer Algemeen : 15 20 sep 2014
Advertentie