obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe firmware! 3202WNLB_222024, meld je ervaring
Wanabo
De nieuwe firmware 3202WNLB_222024 heeft bij mij niet de nummerherkenningsproblemen opgelost. Sad

Enige nieuwe toegevoegde functie is zoeken naar firmware updates. En natuurlijk is de nieuwe huisstijl in de firmware toegepast.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Funny2k
Ik heb geen problemen ondervonden. Alleen moet ik wel even wennen aan de nieuwe huisstijl. Wink
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Puma
bij mij is alles in een keer goed gegaan en ben tot nu toe tevreden. geen vastlopende livebox en nummerherkenning was al opgelost in oktober 2005.

er zijn wel degelijk bugfixes gemaakt en een nieuwe functie toegevoegd.
wat precies veranderd is, weet ik niet. maar ik denk dat Orange dat binnenkort wel op hun website plaatst.
 
Richard
Dat er bij de upgrade 2x de verbinding weg valt is normaal.
Hij download de firmware en tijdens het inladen komt de verbinding ook weer terug op een gegeven moment, daarna gaat ie resetten en gebeurd nog een keer hetzelfde, dan nog een reset en dan blijft ie lopen als het goed is.
Dus dat is normaal.

Nummerherkenning heb ik niet getest, wel heb ik voor de eerste keer sinds ik de LB heb enkele uren na de upgrade 's avonds later (maar voor 00.00 uur) een spontane reset gehad.
Sindsdien loopt ie hier soepel.

Greetings, Richard.
 
hevi
Tot nu toe lijkt alles goed te gaan.
Weet iemand of Orange de bugfixes bekend maakt? Ik heb destijds gevraagd om patchlijsten, maar die waren toen niet voor klanten beschikbaar.
Gewijzigd door hevi op 30 juni 2006, 11:30
 
trapm
De nummerherkenning van mn Ericsson 260 werkt nog steeds niet op de Wanadoo(=nu Orange)-lijn, WEL op de KPN-lijn.
 
oxb
@trapm
Ik heb ook ericsson dect telefoons topdingen trouwens, alleen werken die met dtmf of sdk een van de twee (de oudste versie) weet ff niet meer welke dacht sdk.
Nu is het zo dat kpn dat signaal dus doorgeeft maar ik geloof niet dat de leefdoos dit doet dus vandaar dat je nummerherkenning niet functioneert.
 
trapm
DE Ericsson werkt volgens het DTMF protocol.
Volgens zeggen werkt de livebox ook volgens het DTMF protocol.
KPN werkt met het DTMF protocol.
Ergens moet er iets fout zitten in het protocol dat in de livebox wordt gebruikt.

Ik heb ook nog een Belgische versie van een siemens S100. Een mooi top toestel (kan overigens nog steeds niet tippen aan mn Ericsson Smile) en die gebruikt het FSK protocol. Zowel op mn KPN nummer alsook het Wanadoo/Orange nummer werkt de nummerherkenning NIET op dat toestel.
 
oxb
Nou die snelheden zou ik ook wel eens willen halen ik kom op bbned niet verder dan 400kb en zelfs lager! terwijl die leefdoos vrolijk intraint op 16208kb
Denk dat ik toch maar eens een verse leefdoos aan ga vragen want dit klopt niet.(nooit hoger geweest trouwens)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware! 3202WNLB_222024, meld je ervaring', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 jul 2018
Firmware update tool Online.nl Zyxel configuratie en problemen : 1 14 okt 2016
Advertentie