obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Afscheid komt eerder dan verwacht :(
zuiderling
Officieel zou ik tot morgen internet hebben van Orange. Je raad het al maandag morgen 28 april vonden de dames en heren van Orange het blijkbaar al einde van de maandSad

Ik denk zal wel een storing zijn. laat ik maar ff bellen met de babbelbox. Krijg je als antwoord: "Ik zie dat u reeds bent afgesloten." Ik zeg dat kunnen jullie toch niet zomaar een paar dagen vervroegen. Begint die EIKEL te lachen met als opmerking: "U heeft geluk sommige mensen worden al een week van te voren afgesloten" Angry

Hoezo klantje treiteren aan de telefoon.

Naam van de medewerker heb ik opgevraagd. Ik zal er nog wel werk van maken. Op zo'n manier kun je geen mensen te woord staan.

Groeten en bedankt voor de leuke discussies
 
jan groen
Nou dat klinkt lekker hoopgevend. Ik moet aan het einde van volgende maand overgezet worden naar Telfort. Ik hoop niet dat ze mij al eerder van de lijn flikkeren. Ik wacht het maar rustig af.
 
zuiderling
Jihoe. KPN was zo vriendelijk om al op 30 April mijn lijn te activeren. Helaas hadden ze mij niet verteld dat ze dit op het andere aderpaar hadden gedaan.

De verbinding is verder toppie!! Eindelijk een provider die wel leeft volgens de stelling afspraak is afspraak.
 
guus
En wat is de snelheid? Grin
 
uranus1963
Ik ben naar Tele2 overgestapt. Eerder dacht ik even aan Telfort, maar dat bleek te hackgevoelig wat de telefoon betreft, nadat ik al gezien had dat Telfort in het verleden Tiscali was. In die Zyxcelmodems staat gewoon het telefoonnummer van de desbetreffende abonnee met een wachtwoord. Met een eenvoudig hackprogrammaatje weten ze het wachtwoord te kraken en dan hebben ze jouw telefoonnummer en wachtwoord, zodat ze monter dat kunnen instellen in hun eigen Zyxcelmodem eveneens van Telfort of CompuServe. Dan kan de dief aan de andere kant van Nederland zitten dan diegene die bestolen is geworden, maar de lij werkt; zij vieren daar feest op en de klant van wie dat nummer is krijgt een zeer gepeperde rekening, want reken maar niet dat ze daar van vast naar vast gratis gaan zitten bellen. Daar wordt dan ook 0906 nummers en 0909 nummers feestelijk op gebeld. Telfort doet er vervolgens helemaal niets aan dit probleem, want hier zit gewoon een securityprobleem die in die Zyxcelmodems vast zit.

Daarom heb ik mij verbonden van Orange naar Tele2. Kijk eens op het lijstje van de slechtste naar de beste klantenservice en je ziet Orange onderaan staan en je ziet Tele2 helemaal bovenaan staan. Verder loopt het biuj Tele2 SUPER!! Toptent. :pGrin
 
uranus1963

Quote

guus schreef:
En wat is de snelheid? Grin


1Kb/uur
 
uranus1963
weet je dat bij 80% van de leden van de klantenservice van Orange een hersenamputatie hebben ondergaan? Shock
 
zuiderling
1.4 Mbit op een 1.5 Mbit abo geen geweldige snelheid dus. Heb Hetnet ook alleen om te overbruggen naar glasvezel Grin

De fiber ligt inmiddels bij de voordeur. Komende tijd gaan ze iedereen in de buurt aansluiten. Dan heb ik een 100Mb/100Mb lijntje Wink

Ik had geen zin om een heel jaar Orange abo te betalen...



 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afscheid komt eerder dan verwacht :(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
foutcode 0x800CCC92 komt steeds terug sinds 1 aug.. Email : 16 27 sep 2012
online komt met vdsl Algemeen : 2 20 jul 2010
Online komt belofte niet waar Algemeen : 4 07 mrt 2010
Email komt niet aan?? Algemeen : 6 26 jul 2008
Advertentie