obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
livebox linksys, HELP kom er niet uit.
Gideons
Ik heb internet via orange met een livebox. Nu heb ik een router gekocht van linksys type WRT150N. Ik krijg het maar niet voor elkaar om een draadlose internet verbindng te krijgen en ook gewoon niet via de router. HELP aub
 
TCP_IP
http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=8
 
Tiger

Quote

Gideons schreef:
Ik heb internet via orange met een livebox. Nu heb ik een router gekocht van linksys type WRT150N. Ik krijg het maar niet voor elkaar om een draadlose internet verbindng te krijgen en ook gewoon niet via de router. HELP aub


@Gideons,
Linksys heeft ook een gratis helpdesk neem daar eens kontakt mee op zie onderstaand de link van de site.

http://www-nl.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_CASupport_C1&childpagename=NL%2FLayout&cid=1175233709719&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=0971909689L06

Tiger
 
rrozema
En alleen om aan te tonen dat je dit toch echt wel zelf had kunnen vinden, nog een thread over precies dit onderwerp.
 
Gideons
sorry maar ik heb ook gekeken bij FAQ, maar dan probeer ik alles wat daar staat er vervolgens lukt het nog niet! Kan iemand hoe het nu echt moet!!!!

Het is wel gelukt!!!! Ik had de linksys op de andere poort van de livebox aan moeten sluiten.

Ik heb het nu via deze http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=20&thread_id=1461 uitleg gedaan. Klopt het nu dat ik dan geen bestanden kan delen met mijn laptop en mij pc? Tenzij is ook mijn pc op de linksys aansluit?
Gewijzigd door Gideons op 08 mei 2008, 15:58
 
Gideons
ik heb de pc direct aangesloten op de linksys, maar nu kan ik niet met mijn pc op het internet?! Als ik de pc aansluit op de wanadoo livebox op een andere poortje doet het internte het wel!! Hoekan ik dit nu oplossen?
 
Gideons
WAN poort of LAN zag ik vaker staan,maar wat is nu de WAN. Is de WAN gewoon waar je maar één aansluiting van hebt? en de lan de vie aansluitingen

Als ik de stekker van de livebox naar de router steek in één van de vier ingangen, dan heb ik wel een draadloze verbinding met mijn laptop. En als ik van pc ook in één van de vier stekkers doe dan krijg ik geen internet verbinding met m'n pc, maar met de laptop wel.
Ik moet dan de stekker van de pc in de andere ingang doen van de livebox om wel internet te hebben op m'n pc.

Als ik dan op mijn pc met xp zoek naar mijn laptop in mijn netwerk vind hij hem wel, maar kan vervolgens niet in de mappen kijken die ik gedeeld heb.
Op m'n laptop met vista kan ik dan niet mijn pc vinden in het netwerk.

Waar kan he t dan aan liggen?
Gewijzigd door Gideons op 08 mei 2008, 20:34
 
Gideons
Beschrijving. Ik heb het aangesloten zoals het hier beschreven is.

De laptop op de linksys en dan draadloos.
De pc op de livebox.
Beide hebben internet verbinding!

Op de laptop staat windows vista en op de pc xp. Alle ip adressen op de pc en laptop staat op automatisch.

Nu kan ik alleen geen bestanden delen. Op op de pc met xp vind hij wel de laptop, maar de laptop met vista vind niet de pc! Hoe kan ik dit oplossen?


Edit: Link hersteld en klikbaar gemaakt.
Gewijzigd door Wout op 09 mei 2008, 19:47
 
Gideons
http://support.microsoft.com/kb/922120

Was de oplossing
 
rrozema
Mooi zo. Google is je vriend (en andere zoekmachines natuurlijk net zo goed). Even zoeken en dan kom je er vanzelf wel uit. Goed gedaan Gideons. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'livebox linksys, HELP kom er niet uit.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie