obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Veel Spam op Orange mail adres
hevi
Sinds ik er een Orange adres heb bijgekregen word ik overspoeld met spam mail op dat Orange adres. Ben ik de enige?
Gewijzigd door hevi op 29 juni 2006, 11:14
 
trapm
Geen idee. Ik heb nog 20 andere adressen dus deze laat ik maar gaan Smile

Wel slim van Orange om op die manier zn abonnees te bestoken met spam in de hoop dat ze allemaal ook een filter af gaan nemen.
 
hevi
Inmiddels lijkt de hoeveelheid spam af te nemen. Of dat toeval is kan ik nog niet met zekerheid zeggen. Mijjn spamfilter in Thunderbird verplaatst overigens alle mail naar ongewenst, dus echt last heb ik er niet meer van.

Lastig is wel dat het mijn inbox op de server bereikt.
 
Wanabo
Welk email programma gebruik je ? Welk antivirus antispam heb je ?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jura
Zelf gebruik ik mijn Wanadoo/Orange e-mail adres niet maar toen ik toch eens ingelogd was keek ik bij de Webmail en zag dat ik bij 2000 mailtjes had. Allemaal pure spam. Het lijkt er haast op dat ze de verkoop van spamfilters willen bevorderen bij Orange.
 
jura
Aangezien ik louter webmail gebruik is het onmogelijk een andere spam filter te gebruiken!

Dat Orange niet de zender van de spam is is mij bekend. Ik vergelijk het altijd met snailmail. In mijn voordeur zit een brievenbus waar alleen brieven van bepaalde afmetingen doorheen kunnen. De voordeur van Orange staat wagenwijd open zodat alles naar binnen geschoven kan worden.

En inderdaad vandaag had ik een heugelijk mailtje van Orange! Mijn telefoonabonnement wordt vanavond om 20:00 uur afgesloten. Ten eerste heb ik hier niet om gevraagd en ten tweede moet ik vervolgens een betaalnummer bellen om van de helpdesk te horen dat ze geen idee hebben hoe dit kan en (als klapper op de vuurpijl) dat ik vanmiddag nog maar eens met dit betaalnummer moet bellen om de technische dienst te vragen of ze me gaan afsluiten!!!!!!!!!

De overstap naar Orange voor ADSL en vervolgens ook het meenemen van mijn KPN-lijn is de grootste fout die ik ooit gemaakt heb.

Orange ADSL Family: het werkt niet en de service is super laag!
 
Funny2k

Orange ADSL Family: het werkt niet en de service is super laag!


Deze mening mag je hebben. Maar ik ben het er helemaal niet mee eens. Want iedereen waar ik een orange aansluiting gemaakt heb zijn zeer tevreden. Ik heb bij één klant een vastlopende livebox gehad. na 2 maal bellen (eerste maal voor het aanmelden en 2de maal voor het doorgeven van wat testresultaten) werd er meteen een nieuwe lb opgestuurd. Deze was binnen 2 dagen binnen en daarmee was het probleem ook weer opgelost.

Ik kan dus alleen maar zeggen dat ik DIK tevreden ben over wanadoo/orange en hun service!
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
mecheltje
Wat een goede service geeft Wanadoo/Orange.
Vandaar dat je na ruim 16 maanden een aanmaning krijgt via Cable1 terwijl je per telefoon een adsl aanvraagd en niet om een monteur vraagd laat staan dat de persoon aan de lijn er ook maar iets over gezegd heeft.

Puik hoor zeer goede service maar niet heus !!!!!!!!
Gewijzigd door mecheltje op 25 juli 2006, 14:36
 
vonneke
Ik heb me speciaal voor dit onderwerp aangemeld.

Ik had Wanadoo, dit werd dus Orange. Ik gebruikte mijn Wanadoo-mailadres al zo'n jaar niet meer. Kreeg er dus geen mail meer op en spam heb ik daar al nooit ontvangen. Tot .. het Orange werd dus.

Bij tijden komt er veel spam, soms stopt het en dan begint het weer opnieuw. Ik ben zo gek om al die adressen te blokkeren en dan niet het adres maar de hele domeinnaam [alles achter de @]. De spam blijft maar komen ...

Toen ik hierop ging googlen kwam ik dus op dit forum uit.
Het heeft volgens mij echt wel te maken met Orange, op wat voor manier dan ook. Ik gebruikte mijn mailadres al niet meer. Ik voel me behoorlijk bedonderd door mijn eigen provider.
 
Boblor
Toevallig, maar ik had hetzelfde gevoel, ineens een hoop spam na het overgaan van Wanadoo in Orange. Ik ving dat altijd redelijk af met het opstellen van eigen berichtregels, maar dat werkt nu niet meer afdoende.

Vraagje:
Kan iemand hier vertellen of het gebruik van het (te betalen) Orange spamfilter echt helpt? Uit de beschrijving ervan begrijp ik dat je er zelf geen regels aan kan bijwerken, dus je bent helemaal afhankelijk van wat Orange erin biedt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Veel Spam op Orange mail adres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
Wat is het adres van de DHCP server van Online.nl? Zyxel configuratie en problemen : 1 08 jan 2018
Advertentie