obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
hoe kan ik ping uitschakelen?
Richard
Tja vroeger had ik dat ook, maar hier staat ICMP gewoon actief en ik heb nauwelijks poortscans, als die er al komen is het meestal van china en brazilie.
Waarschijnlijk omdat al zoveel mensen dat dichtzetten. Nu word er gewoon gericht gescaned op poorten als 445, 139, 1433 of zoiets, 3306... voor de rest zie ik hier nauwelijks scans.
De meeste overlast word hier veroorzaakt door allerlei systemen die me proberen spam te sturen op m'n mailservers.
De meesten lukt dat niet, maar de mailserver en spamassassin hebben het er wel druk genoeg mee.

Traag heb ik geen last mee met de livebox, onduidelijke interface ben ik gelijk met je eens, instabiel hier ook geen last mee, draait echt heel stabiel.

Je hebt dus gewoon (net als een aantal anderen) pech met je Livebox.
Doch dat vermindert ook niets aan mijn mening dat ik het net als jou een onding vindt wat op velerlei gebied nog verbeteringen kan gebruiken.

Greetings, Richard.
 
Richard
Ronald, kijk eens 1 post hoger, de post van deadbox, daar staat haarfijn uitgelegd hoe je dat pingen dicht krijgt.
Heb je dat niet gezien?

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoe kan ik ping uitschakelen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Blizzard servers Online.nl 150ms ping Storing : 4 20 aug 2017
Hoge ping Storing : 10 15 jun 2016
Hooge Ping, Latency - wat te doen? Huawei configuratie en problemen : 22 11 apr 2016
Hoge ping huawei. Huawei configuratie en problemen : 4 05 okt 2015
Toegankelijkheid van netwerkrouter via internet uitschakelen Huawei configuratie en problemen : 5 17 mei 2015
Advertentie