obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wat vind jij van het aanbod van Orange?
Wanabo
Vandaag een persoonlijke code thuisgestuurd gekregen waarmee ik kon kijken naar aanbiedingen van Orange.

Deze aanbieding betrof mobiele telefoons. Wie weet of dit "super" aanbiedingen zijn of gewoon een van de vele 13 in een dozijn aanbiedingen?

Wie heeft ervaring met het Orange GSM netwerk? Hoe is de dekking, hoe is de kwaliteit? enz.

Laat het hier weten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Jerooney
Ik heb al 3 jaar orange en ben dik tevreden. Bereik is in orde en die netwerkgarantie die ze geven zie ik soms een keetje op mijn rekening staan dat er 4 cent wordt afgetrokken. Verder is die aanbieding die ik kan pakken voor 50% korting bij de Orange shop wel lekker. Moest toch net nieuwe oordopjes hebben voor mijn telefoon.
 
trapm
Nog geen aanbod gehad.
Heb sinds 1999 Ben (nu t-mobile) gehad.
Dooradt men niet langer mijn abo wenst te verlengen tegen de voorwaarden van toen ben ik nu over gestapt op Libertel (nu Vodafone). Is niet alleen meer een kwestie van prijs, ook kwaliteit telt mee. T-mobile is binneshuis werkelijk waardeloos.

Het abo van mn vrouw loopt pas in febr 2007 af. Dus ook niet op korte termijn aan vervanging toe.

Mn kinderen? Die hebben, voorzover van toepassing, een prepaidje van .... Telfort. Dat was dacht ik de voordeligste met de langste geldigheid.

Ben wel zeer benieuwd naar wat men de mensen aan gaat bieden al lijk ik toch echt buiten de boot te gaan vallen.
 
Funny2k
Kheb er nix aan... Net 2 nieuwe abonnementen afgesloten. Ze lopen tot aug 2008....... Angry
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Puma
ook ik heb mijnes net vernieuwd en ik krijg over 1 week een nieuwe toestel. ik zit al sinds 97 bij Hi (toen nog prepaid) en dat zal niet zo snel veranderen.

kwaliteitsnetwerk van KPN.(nooit gehad dat ik geen ontvangst had)
bel/sms indeling past perfect bij mij.

ze zijn niet de goedkoopste, maar met mijn bel en sms gedrag wel.
soms verstuur ik 400 smsjes in de maand en soms 40. en met bellen net zo. dus ik heb niets aan smsbundels etc.
Gewijzigd door Puma op 30 juni 2006, 22:25
 
Richard
Ik heb er ook niks aan. Heb ook net een abonnement bij T-mobile afgesloten voor 2 jaar. Daar heb ik een nieuwe Nokia 6230 voor gekregen en het geheel kost met 12,50 met 150 belminuten en daar heb ik meer dan genoeg aan eigenlijk.

Greetings, Richard.
 
Wanabo
Ik heb mijn abonnement bij Debitel opgezegt en nu zoek ik wat anders.

Ik zit te denken aan Tele2 abo voor 10 Euro per maand met een Nokia 6230i

Ik bel niet veel, het is puur voor het gemak en de bereikbaarheid. 10 Euro p/m is het max. (Nu Sim only voor 4,50 met een belbundel die ik niet op krijg)

Wel doen niet doen?? Tips??
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
als je zelf al een goede telefoon hebt, waarom neem je dan geen Sim only abonnement? veel belminuten voor weinig geld. vooral Telfort heeft leuke aanbiedingen. Orange is over het algemeen wat duurder, maar je belbundel is onbeperkt houdbaar.

netwerk is ook wel in orde. Orange stond bekend om hun slechte administratieve afhandelingen. tegenwoordig hoor je daar ook niet veel meer over.
Gewijzigd door Puma op 24 juli 2006, 21:46
 
Wanabo
Ok, maar ik wilde eigenlijk wel een nieuw toestel. Deze heb ik nu twee jaar!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
je kan het zelfde toestel als mij krijgen bij Hi.

Sony Ericsson k800i met een 3.2 MP cam en alle andere toeters en bellen.
je neemt een Hi20 abonnement en je betaald 15 euro per maand.
is een acties.

www.gsmeasy.nl staat heel wat leuke aanbiedingen. alle providers zitten ertussen en je kan zelf alles samenstellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat vind jij van het aanbod van Orange?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Orange ADSL basis instellingen Eigen modem configuratie en problemen : 1 29 dec 2010
Orange Live box vraag Algemeen : 9 15 dec 2010
outlook instelling orange account Algemeen : 2 16 okt 2010
Advertentie