obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wirelss kaart activeren?
TCP_IP
pdk heeft ook wel een punt hoor, hij krijgt zoiezo een nieuwe livebox...

wat je evt nog kan doen:

1 macadres filter uitschakelen op livebox
2 mcafee uitschakelen
3. tip van vorige post

maar aangezien livebox al besteld voor je word heeft dit opzich niet zoveel nut TENZIJ exact hetzelfde met nieuwe livebox gebeurd... dus wacht nieuwe livebox nog even af en test het daarmee.... en post maar als het niet lukt Wink
 
PdK

Quote



1 macadres filter uitschakelen op livebox



O ja, dat heb ik ook nog geprobeerd Smile
 
TCP_IP
hmm toch apart, vooral dat het met 2 laptops al niet lukt.
Livebox zal deze week wel bezorgd worden, laat eens weten of het daarmee wel in 1x lukt Wink
 
PdK

Quote

TCP_IP schreef:
hmm toch apart, vooral dat het met 2 laptops al niet lukt.
Livebox zal deze week wel bezorgd worden, laat eens weten of het daarmee wel in 1x lukt Wink



Geen probleem.
De livebox staat op de zaak van de buurman en zogauw ik daar weer heen ga om de nieuwe Livebox te installeren zal ik ook nog even gauw een testje doen zonder McAfee.
Tenslotte wil ik iedereen tevreden houden Wink
 
PdK
Gisteravond zijn we aan de gang gegaan met de nieuwe Livebox maar eerst heb ik de oude getest zonder McAfee, helaas kon ik weer geen verbinding maken.
Daarna hebben we de nieuwe Livebox aangesloten en fietste ik zo naar binnen Smile
De oude wordt nu geretourneerd naar Orange en ik zal wel nooit weten wat het probleem was.
Allemaal bedankt voor de hulp en tot de volgende keer.
 
TCP_IP
ik ook niet, zie het vaker en kan het niet verklaren... slecht gefabriceerd denk ik dan..
mooi dat het iig nu wel weer werkt Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wirelss kaart activeren?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Smartcard Activeren Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 26 okt 2013
Hoe Digitenne smartcard activeren zonder 0900 nummer te bellen? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 3 26 okt 2013
In gesprek toon activeren als ik bel Algemeen : 12 04 feb 2009
Apple (OSX) en Livebox wifi werkt met Mac zonder Airport kaart !!!! WiFi : 1 12 sep 2007
ORANGE-livebox in combie met PCMIA-kaart Livebox meer apparaten aansluiten : 16 31 jul 2007
Advertentie