obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Net nu héél NL gek is van Oranje, is Orange gek geworden!
Wanabo
Wie maakt een mooie banner voor deze website?
Gebruik onderstaande logo en kleur #BDD710
Liefst animated gif van beperkte file grootte.

Het formaat;
728x90 of 468x60, kleiner mag ook!

http://online.gebruikers.eu/images/On...Online.gif

Online
Gewijzigd door Wanabo op 08 juni 2008, 14:23
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Wanabo
't is een beetje retro, back to the seventies gevoel krijg ik erbij.

afro

Ha opeens komt TopPop in me op!

logo_roadshow
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
rrozema
Het mag niet te veel meer kosten; we staan nog steeds in de etalage, maar vanwege de overeenkomst met France telecom moet T-mobile nu wel veranderen.

Ik snap ook niet helemaal wat er mis is met Wanadoo. Waar zijn die rechten eigenlijk gebleven? Want dit straalt inderdaad "GOEDKOOP" uit... Volgens mij hebben ze er niet eens een extern buro bij gehaald en is dit gewoon door een of ander neefje o.i.d. van een van de medewerkers gedaan Smile
 
Lizard

Quote

rrozema schreef:
Het mag niet te veel meer kosten; we staan nog steeds in de etalage, maar vanwege de overeenkomst met France telecom moet T-mobile nu wel veranderen.

Ik snap ook niet helemaal wat er mis is met Wanadoo. Waar zijn die rechten eigenlijk gebleven?
Wanadoo is ook een merknaam van France Telecom.

Zie bv: Wanadoo wordt Orange
 
rrozema
ok, da's ook weer duidelijk, dan.
 
modswat
Zo blijven we lekker bezig: van Euronet via Wanadoo naar Orange naar Online. De volgende stap Offline??
 
orange07
Ziggo
http://www.ziggo.nl/producten/internet/

Orange Cable
http://www.ziggo.nl/producten/interne...angecable/
Gewijzigd door orange07 op 09 juni 2008, 20:24
 
Wanabo

Quote

modswat schreef:
Zo blijven we lekker bezig: van Euronet via Wanadoo naar Orange naar Online. De volgende stap Offline??


Grin
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
spatieman
ze kunnen niet eens storingen oplossen, maar de naam veranderen, kunnen ze wel..
 
orange07
Consumentenbond opent meldpunt Ziggo

DEN HAAG (ANP) - De Consumentenbond heeft dinsdag het meldpunt Ziggo geopend. Sinds de telecom- en kabelaanbieders Multikabel, @Home en Casema een kleine maand geleden zijn samengegaan als Ziggo, komen er elke dag meer meldingen binnen van mensen die problemen hebben met hun internetverbinding.

Met het meldpunt wil de bond inventariseren welke problemen mensen hebben en hoe groot die zijn. De consumentenbond wil met het meldpunt ook inzicht krijgen in de manier waarop Ziggo met klachten omgaat. Het meldpunt is te bereiken op www.consumentenbond.nl/ziggo. Zowel leden als niet-leden van de bond kunnen er terecht.

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net nu héél NL gek is van Oranje, is Orange gek geworden!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Webmail is heel erg traag Algemeen : 1 09 dec 2018
Zyxel vmg8324-B10a Oranje dsl lampje brand moet dat niet groen zijn?? Helpdesk : 18 24 aug 2015
Alleen nog @online.nl en geen @Orange.nl of @wanadoo.nl Email : 21 27 jul 2012
Algemene voorwaarden Orange Wat verandert er? : 5 21 nov 2011
Blauwe en oranje buizen Algemeen : 5 19 mei 2011
Advertentie