obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
OPzeggen kan nu zonder problemen :)
macfreak

Quote

TCP_IP schreef:
ja je kunt ZEKER weten opzeggen...
staat in nieuwsbrief die je gekregen hebt, binnen 1 maand na ontvangst van die nieuwsbrief
dus tot 17 juli kun je kosteloos abbo beeindigen..


Heeft iemand die email nog en kan daar bijv een screenshotje van maken?

Smile
 
TCP_IP
unos momentos
TCP_IP voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door TCP_IP op 18 juni 2008, 19:58
 
mesa57
Hmmz, als iedereen opzegt wordt Orange in ieder geval sneller ...
 
agua
Heb net de bevestingsmail ontvangen van het opzeggen maar SadSadSad

Wij beëindigen dit abonnement op 01/12/2008. Hierbij houden wij rekening met een contractsperiode van 12 kalendermaanden en een opzegtermijn van één kalendermaand. Uw eventuele extra diensten (zoals bijvoorbeeld Antivirus en Antispam) worden dan ook beëindigd. U hoeft hiervoor verder niets te doen.


Ik wil per 1/8 dit hadden we ook afgesproken
 
TCP_IP
even terugbellen naar helpdesk dan toch? je hebt toch opgezged op basis van prijsverhoging ?? opzegdatum veranderen
 
Wanabo
Ik heb het hier nagekeken maar ik kan die hele nieuwsbrief niet terugvinden in mijn postvak. Gelukkig is er wel een screendump gepost.

Wel heb ik naar aanleiding van een email over de afronding een posting gedaan. Daar stond echter niets in over de mogelijkheid tot opzeggen.

Wordt ons/sommigen dit bewust onthouden?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
agua
@olivierbos

Inderdaad, ik zou ook een brief krijgen met de goede datum.

Ondertussen heb ik me al aangemeld bij telfort.
 
guus
Ik heb wel die brief. Miss staat ie in de spam-map wanabo? Zag hier al eerder reclame van Spamfighter dus die zal jij dan ook wel hebben.
 
MrUmbro
In hun mail/nieuwsbrief staat dat je het telefonisch kan doorgeven. Het zal bij problemen (en die zijn niet ondenkbaar bij Orange) dan wel lastig worden te bewijzen dat je telefonisch opgezegd hebt, het wordt een welles nietes spelletje.

Ik zou het altijd of via de mail doen of via een brief met ontvangst bevestiging.
Je hebt dan altijd een bewijs met een exacte datumWink
Gewijzigd door MrUmbro op 20 juni 2008, 22:08
 
agua
Zo ik heb de bevestigingsbrief binnen met de goede datum. Nog een paar weekjes en ik ben ervan af. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'OPzeggen kan nu zonder problemen :)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Advertentie