obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
OPzeggen kan nu zonder problemen :)
loislane79
Dat bij mij alles vlekkeloos is gelopen is zeker een uitzondering.
31 juli ging bij mij het signaal eraf. Telefonie deed het al twee weken niet meer even als webmail en inzage facturen.
Vrijdag 1 augustus is monteur van Xs4all geweest om de modem te installeren en aan te sluiten. Het weekend daarvoor had ik dat al van Xs4all ontvangen (let wel: pas op 12 juli aangevraagd hè! hulde voor xs4all).
Lijn was vrijgegeven en kon door xs4all zo overgenomen worden.
Wat nou: "U kunt binnen twee weken geen nieuwe provider vinden mevrouw. Dan zit u dagen zonder internet!".
Nou dat was in mijn geval dus maar 1 dag!
 
iMaccer
Al een paar weken probleemloos - en sneller dan Orange "Extra" - internetten, telefonie en digitale TV van UPC. Installatie ging van een leien dakje. Wel weer allemaal nieuwe bedrading en goede stekkers gebruikt. Zelfs telefoonnummer overzetten ging probleemloos.
Heb de stekker van de huisbedrading van de KPN hoofdaansluiting afgehaald en in het internet/telefoonmodem geplugd. Perfect!

Incassoblokkade op Orange gezet en ze zoeken het verder maar uit. Aan de andere kant verwacht ik nog wel een aanmaning of zo. Maar ik heb de bevestiging dat ik per 04-07-2008 geen abonnee meer ben goed bewaard. De "free mail" (de service van gratis email accounts voor oud abonnees) ? Gewoon nog steeds geblokkeerd door Orange, ik gooi ze nu maar weg uit mijn email programma, zodat niets mij meer herinnert aan de Orange ellende.

Wanadoo was top, Orange gewoon ging ook, maar sinds die acties met sneller internet en bellen etc werd het een puinhoop. Administratieve chaos en incompetentie van de medewerkers.

Sterkte, als je toch besluit bij Online te blijven.

Wel dank ik de mensen op dit forum nog die mij geattendeerd hebben op de mogelijkheid van de tussentijdse opzegging.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'OPzeggen kan nu zonder problemen :)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online : 8 16 mei 2018
Problemen na Upgrade Algemeen : 19 11 dec 2017
problemen met Zyxel VMG8924 b10 Algemeen : 5 12 jun 2017
Advertentie