obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
KPN verkeerde postcode
arie52
Hallo allemaal,

Ik ben in juni overgestapt naar orange. Alles verliep goed en mijn signaal is ook overgenomen door Orange. Alleen is de livebox en alle brieven die ik hoordde te krijgen zijn niet gekomen. Dit omdat er bij de systeem van KPN verkeerde postcode staat op mijn telefoonnummer. Ik heb orange hierover gebelt. Ik kreeg toen het advies om met KPN contact op te nemen. Dat heb ik dus gelijk gedaan via 09000244, alleen zij vertellen nou weer aan mij dat alles klopt. Dit probleem heb ik voorheen ook gehad en ik weet zeker dat het fout in de systemen van kpn ligt. Wat kan / moet ik nu doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gewijzigd door arie52 op 17 juni 2008, 22:11
 
TCP_IP
Dus de brieven van Orange komen niet aan?
de lijn is wel door orange van kpn overgenomen?
dan moet het adres wel kloppen, lijn word op basis van adres overgenomen zeg maar.
in dit geval heb je volgens mij weinig met KPN te maken.. gewoon orange bellen dat je je postadres wilt laten wijzigen... thats 't
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN verkeerde postcode', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Postcode check 35Mbit nu 16 Mbit Snelheid : 2 06 dec 2020
postcode check Algemeen : 3 06 okt 2015
HG655D en standaard verkeerde landcode (CA = Canada) ook als Nederland (NL) is ingesteld Huawei configuratie en problemen : 5 09 dec 2013
09009515 verkeerde helpdesk Helpdesk : 2 04 okt 2013
Oplevering niet gelukt; verkeerde ISRApunt/aderpaar Opleveringsproblemen : 3 16 jan 2012
Advertentie