Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Orange mobiel abonnement
|
|
bietenbrug |
Geplaatst op 21 June 2008, 11:30
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 21 Jun 2008 |
Wie kan mij iets melden over het opzeggen van een contract bij Orange met als reden Europese tariefwijziging ? Het is mij niet duidelijk : nummer 1 zegt dat ik om bovenstaande reden direct mijn contract kan ontbinden. Een ander zegt dat er sinds 2004 helemaal geen tariefwijzing meer is geweest. Nummer 3 zegt dat je waarschijnlijk niet vroegtijdig kunt opzeggen omdat de tarieven onlangs juist lager zijn geworden. Hoe zit het nou ?! , vraag ik me af . Wie heeft hier ervaring mee ? Gewijzigd door bietenbrug op 21 June 2008, 11:33 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 21 June 2008, 12:13
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
ik probeer het zo logisch mogelijk te benaderen, heb overigens met google niks over tariefwijziging kunnen vinden. Je hebt een orange mobiel abbo dus, kosten zijn verder niet veranderd? Maar als je naar het buitenland wilt bellen, dat is dan duurder geworden? Je belt met Orange TOT de grens, de provider die daar zit neemt dat belletje over en stuurt het door tot de ontvanger je telefoontje/sms ontvangt. Als het daarbuiten duurder word staat het los van Orange eigenlijk? Betekent eigenlijk dat het met elke provider zo zal zijn? Ik vermoed dat je je contract helaas niet kunt beeindigen op basis van bovenstaande reden. Anders zou overigens geheel NL met een abbo kunnen opzeggen. wil je het zeker weten? pleeg eens een belletje naar de betreffende afdeling. |
|
|
bietenbrug |
Geplaatst op 21 June 2008, 12:33
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 21 Jun 2008 |
Volgens een medewerkster van T-mobile zou ik kunnen opzeggen vanwege Europese tariefwijziging. Naar aanleiding van dat telefoontje heb ik schriftelijk opgezegd. Pas daarna kreeg ik tegenstrijdige berichten van anderen.(ook van de t-mobile klantenservice) T-mobile is toch samen gegaan met Orange? Dan zou je toch denken dat zo'n medewerkster van T-mobile het weet? Haar collega verteld mij later iets heel anders. Ik denk dat ik maar even moet afwachten tot Orange schriftelijk reageert op mijn brief. Er zijn nu pas 4 werkdagen overheen gegaan. Gewijzigd door bietenbrug op 21 June 2008, 12:35 |
|
|
bietenbrug |
Geplaatst op 26 June 2008, 09:15
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 21 Jun 2008 |
Het is toch gelukt! Orange kunnen opzeggen vanwege Europese tariefwijziging. Alleen nummerbehoud is niet goed gegaan. Dat is T-mobile te verwijten. |
|
|
bietenbrug |
Geplaatst op 09 August 2008, 19:45
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 21 Jun 2008 |
Ook nummerbehoud is toch nog gelukt en uiteindelijk zelfs binnen de 10 werkdagen die T-mobile daarvoor stelt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange mobiel abonnement', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 21 Apr 2021 |
Wijziging abonnement | Algemeen | : 29 | 04 Jun 2017 |
wifi valt weg op mobiel | Eigen modem configuratie en problemen | : 24 | 06 Jan 2016 |
mobiel site | Wat ontbreekt er op dit forum? | : 13 | 29 Dec 2014 |
Upgraden abonnement | Klacht over Online | : 9 | 04 May 2014 |
Advertentie