obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Online (orange) website nu bereikbaar
orange07
ORANGE-BB_wordt_Online

Website:
http://www.online.nl
Gewijzigd door orange07 op 23 juni 2008, 20:57
 
rrozema
hoezo? Ik heb nog steeds alleen een @wanadoo.nl adres...
 
guus
ja maar je kan ook @orange.nl gebruiken hoor rrozema
 
TCP_IP
idd @orange.nl is gekoppeld aan je @wanadoo.nl account...
je kunt gewoon verzenden en ontvangen met @wanadoo.. maar op op je @orange.nl binnenkomt komt dus ook op je @wanadoo account
 
TCP_IP
http://life.tweakers.net/nieuws/53897...nline.html

Orange gaat in Nederland verder onder de naam 'Online'

Door Willem de Moor, maandag 9 juni 2008 17:41, views: 13.968

De internettak van telecombedrijf Orange zal later in juni zijn naam in 'Online' veranderen. Voor de bestaande klanten zal volgens de woordvoerder van Orange niets veranderen.

orange logoEén van de voorwaarden van de overname van Orange door T-mobile betrof het verdwijnen van de merknaam Orange in Nederland. De naam wordt door de vorige eigenaar van Orange, France Télécom, nog in andere landen gevoerd. Orange moet derhalve voor 1 juli 2008 van naam veranderd zijn, en de keuze is op 'Online' gevallen. Online zal niet opgaan in T-mobile, maar als aparte entiteit door het leven blijven gaan.

De ongeveer 360.000 klanten van Orange zullen weinig van de naamsverandering merken: zo zal hun huidige e-mailadres volgens de woordvoerder 'tot in lengte van dagen' blijven bestaan en ook de voip-nummers en prijzen van de abonnementen zullen onveranderd blijven. Nieuwe klanten zullen wel de nieuwe naam in hun e-mailadres terug gaan vinden en die dan op online.nl zullen eindigen. Op 26 juni zal Orange de naamsverandering officieel aankondigen, dat overigens niet gepaard zal gaan met het op grote schaal werven van nieuwe klanten.
Gewijzigd door TCP_IP op 25 juni 2008, 23:27
 
guus
Ja tuurlijk dat is standaard. Maar nu is geen van beide sites ONLINE dus zijn weer OFFLINE
 
TCP_IP
kan nog steeds niet inloggen op webmailPfft zjn druk bezig
 
guus
We kunnen ons forum een ander kleurtje + logo geven!

Heb net even op de website gekeken. En het ziet er mooi en strak uit. Weet niet hoe de homepagina gaat worden, maar hoop niet zo slordig als die van orange.nl Verder is alles duidelijk en makkelijker. Voor diegene die hem niet kunnen bereiken, het kan ook niet via online.nl. Je moet dan bijvoorbeeld www.online.nl/adsl of www.online.nl/webmail.

Edit:

In de speedtest staat nu dat ik 8 mbit kan halen, mag ook wel spoedig opgelost worden dan Grin
Gewijzigd door guus op 26 juni 2008, 14:19
 
TCP_IP
ik word helemaal scheel van de lay-out van webmail Frown

De site zelf over het algemeen, erg duidelijk en opzich nog best mooi gedaan
Gewijzigd door TCP_IP op 26 juni 2008, 14:45
 
AxelF0leyoo7
Site ziet er inderdaad prima uit,niet dat het nog wat uitmaakt voor mij, ik heb nu opgezegd xDWink

Alleen morgen nog even Telfort aanvragen, zon prijsverhoging is een perfect excuus om onder je contract uit te kunnen komen. Smile

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online (orange) website nu bereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie