Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Pagina 2 van 2: 12
|
Klopt dit?
|
|
Puma |
Geplaatst op 12 July 2006, 12:31
|
![]() Donateur ![]() » Hier Berichten: 506 Lid sinds: 26 Mar 2006 |
ik denk dat je in de war bent TMS. met cappen bedoelen ze dat jij bijvoorbeeld maar 1500 KB/s haalt ondanks dat jouw lijn 2000 KB/s kan halen. jouw lijn kan op dit moment geen 1500 halen, want daarvoor is die veels te laag ingetraind.
|
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 12 July 2006, 12:39
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1763 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Kijk eens of deze testen je wijzer maken. http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=1 Ook ik heb het vermoeden dat de "ingetrainde" snelheid van de LB niet overeenkomt met de werkelijke downloadsnelheid. In mijn geval LB 8 Megabit/8 = 1 Megabyte/ per seconde download snelheid. Door overhead en een enkele fout zou je 20 % van deze snelheid af moeten trekken om je werkelijke snelheid te krijgen. In mijn geval dus 800 Kilobyte per seconde, ik zit echter rond de 600 Kb. Dit is echter ook weer afhankelijk van het tijdstip en dat zal dan wel de overboekingsfactor zijn. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klopt dit?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mailserver geeft aan dat mijn account niet klopt. | Storing | : 2 | 16 Oct 2014 |
Klopt mijn Snelheid wel met een 20MB abbonement? | Snelheid | : 18 | 06 Aug 2010 |
fatuur klopt niet | Algemeen | : 3 | 11 Dec 2009 |
Snelheid klopt niet | Snelheid | : 8 | 28 Oct 2008 |
Telefonie Totaal Klopt dit ????? | Algemeen | : 2 | 10 Apr 2008 |